2007. szeptember 5., szerda

Pepe nagycsoportos!

A héten Pepe 112 centisen és 19 kilósan elindult a nagycsoportba! Sajnos ez az örvendetes esemény nem kapott akkora hangsúlyt, mint szerettem volna, mert aggódnom kellett, hogy a lányok nyelvvel vagy anélkül fognak felnőni…

Itt van viszont a hét eleji „interjúm” Pepével. Mindketten remekek voltunk a szerepünkben!

Én: Mit vársz a nagycsoporttól?
Pepe: Hm. Hm. Abban biztos vagyok, hogy sok judo-edzésem lesz. És abban is, hogy jó dolgom lesz.
Én: És még mire számítasz mi fog történni?
Pepe: Sokat leszünk az udvaron és sok rajzot fogok hazahozni neked ajándékba.
Én: Várod már egyáltalán az ovit?
Pepe: Inkább azt szeretném, hogy vár legyen az ágyam körül. De ez nem ide tartozik.
Én: Mit fogsz mesélni a nyárról az oviba?
Pepe: Ilyenekre nem mindig tudok válaszolni. Ennyi. Mami. Ennyi.

Egyébként az első rajza hazaérkezett. Íme:



Pepe inkább beszélni szeret, mint rajzolni, így ritkán hoz mestermunkákat, de a címük mindig érdekes. Ez a fekete tollrajz egy „Labirintus”. Mivel a héten szigorúan a lányokért aggódom, nem szeretnék most abba belegondolni, mi is lehet a mű szimbolikus jelentése. A nagycsoport első napján.

Nincsenek megjegyzések: