2007. szeptember 12., szerda

Első nap az iskolában

Megfogadtam, hogy munkahelyekről/oktatási intézményekről nem fogok írni. Általában minden fogadalmamat elbukom. Ezt is. Most is.

A félév első napján a következő kellemetlenségek értek:

Több mint egy órát utaztam a város felé: árvíz miatt. Talán úsznom kellett volna…

Az intézetvezető nem volt hajlandó aláírni az OTKA pályázatunkat. Holnap van a leadási nap, úgy tűnik idén úgy nem fogunk támogatást kapni, hogy nem adtunk be pályázatot. Végül is mindegy hogy nem nyer az ember.

Bár EHA kódom van, de nincs ETR jelszavam, vagyis lehet, hogy van, csak én nem tudom, hogy mi. (Fogalmam nincs miről beszélek, de úgy tűnik, hogy valamiről megint lemaradok. ETR az új „buzzword”, ahogy ma hallottam.)

Jöttek diákok, hogy az ETR-ben nyissam ki a kurzusomat. Tessék? Lásd fent!

Az egyik órám a légópincének a legeldugottabb hátsó zugában van. Ablak nincs, csak csövek. Nem vagyok klausztrofóbiás, csak hisztis, de így is légszomjam volt.

Hazafelé menet kétszer majdnem karambolozom. Először amikor valaki úgy vágott elém az autópályabevezető-szakaszon, hogy észre sem vette. Másodszor amikor az autópályán előttem haladó autó tetejéről 4, azaz négy, darab létra esett le.

De a pozitívum:

Kaptam ingyenes parkolási engedélyt az egyetem területére!!! A tanszék két engedélye közül megkaptam az egyiket!!! Nem kell többet óra közben kirohangálnom aprópénzzel az utcára!!!Magam sem hiszem a szerencsémet!!!

A mérleg: Abszolút pozitív!

PS: Bár ahogy a parkolóhelyeket néztem ma, lehet, hogy jobban járok, ha hetente kifizetek 800 forintot, mintha az egyetem területén parkolok, mert olyan szűkek a helyek, és annyi vasrúd van össze-vissza, hogy ebből az ingyenes parkolásból, ismerve képességeimet, valószínű nagyobb kárunk lesz, mint 14x800 Ft. De ma ez sem ronthatja el az örömömet!

Nincsenek megjegyzések: