2007. szeptember 19., szerda

A gyerekeim kétségkívül a 21. század szülöttei

A rossznyelvek szerint a 21. században elég a gyerekeket angolra és az egér kezelésére megtanítani. Az idegen nyelvvel még várunk, de a „balgomb” kezelésének a titkát már Bakka is megtanulta. A bizonyíték:



ZK is beszállt a "buliba". Eredmény:


Már senki sem tud internetezni.

Egyéb témához kapcsolódó beszélgetések.

A. Pepével este, míg a lányokat fürdetem:

A.: Na jó, ez így nem mehet tovább, ha Mamikát nem hagyjátok dolgozni, a gyerekszobába is beteszünk egy íróasztalt.
Pepe: Jó, de laptop is legyen rajta!

Pár nappal később. Itthon a lányokkal:

Én: Nem tudom, hogyan, de teszünk egy íróasztalt a gyerekszobába.
Bakka: Internet-et is kérünk rá!

Még kicsik, ezért nem kezdtem el arról prédikálni nekik, hogy én gyerekkoromban örültem, ha egy lámpa volt az aszalom.

Nincsenek megjegyzések: