2007. szeptember 11., kedd

Astana, Kazahsztán

A. nem szokta kommentálni, hogy mit írok, bár mindig olvassa. Egészen eddig a bejegyzésig. Azt hittem az Astanáról többet fogsz írni, mondta.


Mint megtudtam Astana Kazahsztán fővárosa. De nemcsak az. Nézzük, mit tudtam az Internet-en összekaparni. Végül is idő, mint a tenger.

Astana Cycling Team svájci központú kazah csapat (???). Honlapja itt található. Be akartam másolni a csapathoz tartozó kerékpárosok nevét is, de azt a honlapon nem találtam. A menedzsment és az orvosok listája ott van. Nyilván ők fontosabbak. (Jó-jó olcsó poén…). Itt van a csapatlista. Itt pedig a szponzorok. Tényleg a Kazah vasút is köztük van!

A. rosszul tudta, mert azt mondta, hogy Alma-Atát nevezték át Astanának, de ez nem így van. Alma-Ata a régi főváros volt, az új Astana, amiről aztán a csapat a nevét is kapta. (Ahogy így haladok ez lesz a legérdekesebb bejegyzésem!) Itt a térkép, ami szemlélteti a dolgot, hogy Alma-Ata túl szélen volt:


Egybként itt van a Wikipedia oldal Kazahsztánról.

Arról már írtam, hogy a Tour-t nem tudta az Astana befejezni, de (és ezt nem fogjátok elhinni!) a lengyel körversenyen (TdP) ott vannak!

Itt a link: http://www.langteam.com.pl/.

Szeptember 9-én volt az prológ, 3 km. Az Astana, csupa ismert versenyzővel, 5. lett, 3:44.05-tel.

És jó lesz a TdP-re figyelnünk, mert 2005-től az UCI Pro Tour része! Részletek itt.

Azt hiszem, itt abbahagyom. Holnaptól visszatérünk a rendes kerékvágásba!

Nincsenek megjegyzések: