2008. június 25., szerda

A nyár eleje (nekünk)

Mindig is úgy gondoltam, az egyik legjobb dolog a pályámban, a család szempontjából, hogy nyáron nem kell dolgoznom, és így a gyerekekkel lehetek.

Nem probléma a nyár. Nem kell a gyerekek megőrzésén gondolkodni. Nem kell a gyerekeknek táborról táborra vándorolni.

Simán elvagyunk együtt itthon. Végül is félig-meddig pedagógus vagyok, nem gond három gyerek szórakoztatása néhány (10!!!) hétig. Csomó mindent lehet velük csinálni, anélkül, hogy elmennénk itthonról.

Rengeteg ötletem volt a nyárra. Nagyon tetszett a gyerekeknek. El is telt a nyár első három órája.

1. Gyümölcsöt szedtünk a kertben.
2. Feltöltöttük a medencét.
3. Játszottak a vízpisztolyokkal.
4. Bicikliztek a kertben.
5. Virágokat locsoltak.
6. Csináltunk pókhálókat fonalból és hurkapálcikából.
7. Letöltöttünk színezőket az Internetről.
8. Pepe csinált hurkapálcikából, piros anyagból és fonalból egy vulkánt.
9. Sudoku-t fejtettünk.
10. Pepe Yu-gi-oh kártyáit tanulmányoztuk.
11. Ebédeltünk.
12. Veszekedtek, hogy melyik DVD-t nézhetik meg. (Egyiket sem. Nem az én ötletem volt!)
13. Meseolvasás.
14. Fetrengés az ágyon. (Nem az én ötletem volt, de jónak tűnik…)

Ötleteim a maradék 1677 órára. Zárójelben jelzem, hogy a fentiek tükrében mennyi időt fognak a gyerekek az adott tevékenységgel eltölteni:

1. Alszunk. (838 és fél óra)
2. Ugyanaz, mint fent? (Pár óra?)
3. Elővesszük a gyerekek mini szövőszékeit, és csinálunk a babaházukba szőnyeget. (12 másodperc)
4. Festünk, rajzolunk. (20 perc)
5. Gyurmázunk. (8 perc)
6. Nyomdázunk. (12 perc)
7. Nagyszülőket boldogítják a gyerekek. (Néhány hét?)

Hosszú, szép nyarunk lesz!!!

1 megjegyzés:

m+m írta...

Szia! Megjöttünk a nyaralásból, jó volt a sok bejegyzést elolvasni! :) Kösz az ötleteket az idő eltöltéséhez, majd kölcsönvenném a szövőszéketeket!
UI: Azt olvastam, hogy Solymáron van egy cukrászda, ahol azt a francia sütit lehet kapni, amit egyszer a barátnőddel hozattál külföldről! (Bocsi, ha nem mondtam újat)