2008. június 16., hétfő

Interjú Pepével

Riporter: Emlékszel az első napodra az óvodában?

Pepe: Igen. Nagyon halványan.

Riporter: Mit csináltál?

Pepe: Nagyon vakmerően indultam, aztán játszottam veled Mama.

Riporter: Mit csináltak az óvó nénik?

Pepe: Segítettek nekem, hogy okosan és ügyesen menjek iskolába. Ezért van az óvoda!

Riporter: Mi volt a legjobb élményed az óvodában?

Pepe: Az amikor elmentünk aaaaaaaaa, mindjárt mondom, aaaaa Camponába.

Riporter: Mit csináltatok ott?

Pepe: Játszottunk és tanultunk és kézművesedtünk.

Riporter: Hogy fogsz Szilvire és Katira visszaemlékezni?

Pepe: Úgy, hogy elrakok néhány nagyon fontos emléket.

Riporter: Mit?

Pepe: Például, amit Karácsonyra kaptam mackókat. Azokat sosem felejtem el. Mindig emlékezni fogok rájuk.

Riporter: Ajánlanád ZK-nak ezt a csoportot.

Pepe: NAGYON NAGYON AJÁNLOM. Nagyon kedves óvó nénik vannak.

Riporter: Szerinted az óvó nénik hogy fognak rád emlékezni?

Pepe: Nagyon sok szép emlékkel.

Riporter: Például?

Pepe: Például egy olyan emlékkel, amikor vigyáztam K.-ra, hogy ne csináljon sok rosszat.

4 megjegyzés:

arabeszk írta...

Érdekes, a múltkor én is kérdeztem tőle, milyenek voltak az első napjai és mást mesélt. "Sokat sírtam" mondta húgai legnagyobb döbbenetére.

Daniella írta...

Igen, erre én is emlékszem, de nem úgy, hogy nagyon "vakmerően indultam"...

Angiii írta...

:)
Már nagyon hiányoznak a gyerekek!!!Remélem nemsokára találkozunk.

Daniella írta...

Ma találtam meg a "kupi fiókban" egy borítékot. Az van ráírva: "ANGI" és Zs. készült neked valamivel!!!