2008. június 1., vasárnap

Előre elnézést kérek!

Több szál mentén is fel lehetne göngyölíteni a hétvégénket, de, ha visszagondolok az elmúlt két napra, a melegre, és, hogy állandóan itattam a gyerekeket, akkor két választásra tudtam leszűkíteni a beszámolót.

1. Lefényképezem a gyerekek kulcsaitkulacsait.
2. Elmesélem, hogy az elmúlt két napban hova pisiltünk-kakiltunk.

Melyiket szeretnétek? Ha az 1-est, akkor szerintem ne olvassátok tovább…

1. Zamárdi strand (szombat délelőtt)

Baloldali bokor (ZK, pisi)
Mobil WC (Bakka, pisi, ekkor kellett először átöltöznöm, mert a nagyja a szoknyámra ment.)
Jobboldali bokor (Pepe, pisi)
Balatonpart, lépcsősor utolsó előtti foka (ZK, kaki. Akkor tudtam, hogy baj van, amikor hallottam, hogy valaki megkérdezi tőle: „Mit csináltál, kislány?” Először azt hittem, hogy a lépcsőbe bevágta a száját és vérzik. NAIV VAGYOK! ZK persze gondos volt, mert a művelet előtt levette magáról a fürdőruháját, hogy az ne legyen piszkos…)

2. Szigetvári vár (szombat délután)

Jobbra első bokor (Papika, pisi, Bakka pisi, Pepe pisi)
Jobbra második bokor (ZK pisi; ez után neki kellett átöltöznie…)
Nyilvános WC (Mamika, pisi. Nem Zrínyihez méltó hely... )

3. Villány (szombat este)

Wunderlich pincészet WC-je (Bakka pisi, ZK pisi. Itt kell kitérnem arra, hogy hősiesen megakadályoztam, hogy a gyönyörűen rendben tartott kertben pisiljenek a gyerekek!)

4. Virágos (szombat este - vasárnap délelőtt)

Virágos panzió egyik szobája (Mindenki pisi-kaki különböző variációkban, de a legemlékezetesebb az volt, amikor Bakka magára zárta a fürdőszobát. Kulcsra. Szellőző nem volt, ahol a kulcsot ki tudta volna adni, így a karbantartást kellett riasztanom.)
Virágos panzióval szemben villanyoszlop (Pepe pisi)
Virágos panzióval szemben fa (Pepe pisi)
Virágos templomkertje (ITT NEM PISILT SENKI!!!)
Virágos templomkerttől balra, 50 méterre az erdő felé (Bakka pisi)

5. Siklósi vár (vasárnap délelőtt)

Sem a Várban, sem Kanizsai Dorottya kertjében nem pisilt senki, mert NEM VOLT NYILVÁNOS WC.
Siklósi vár parkolója, nyilvános WC (Pepe pisi, Bakka próbálkozott pisivel, de nem sikerült. Nem tartottam megfelelő módon a nyilvános WC felett…)

6. Kaposvár Rippl-Rónai Villája (vasárnap délben)

A múzeum WC-je (Papika, Mamika, Bakka pisi. Életre szóló élmény volt. Nem, nem a WC, hanem a múzeum. Mindenkinek ajánlom!!!)

7. Zamárdi strand (vasárnap délután)

SENKI SEHOVÁ!

8. Az autóban az M7-esen hazafelé a vasárnap délutáni dugóban

Műanyag pohár (ZK, pisi)

Sokat szidtuk a pelenka korszakot, de azért nem volt az olyan rossz! Mindenkitől utólag is elnézést kérek!

4 megjegyzés:

m+m írta...

Szerintem kéne írnod egy olyan útikönyvet, ahol a nyilvános WC-k ill. gyerek pisiltetés szemszögéből mutatod be a látnivalókat. Sikere lenne! :) M.

Daniella írta...

Valahol láttam egy blogot, ahol magyarországi nyilvános WC-ről számolnak be részletesen...

amilgade írta...

:-) Ez nagyon jó volt!!! Én már előre félek mi lesz, ha Macus szobatiszta lesz! :-)

Daniella írta...

amilgade: kicsit lesz csak nonyolultabb, mint a pelenka...