2008. június 30., hétfő

Keményen megalázom a férjemet

Picit ellustálkodtam a hétvégét, így nincs semmi a tarsolyomban, de, hogy ne maradjon bejegyzés nélkül a blog, teszem azt, amiben jó vagyok, hiszen több mint tíz éve finomítom ezt a készségemet. Szert tettem némi tapasztalatra. Hogy miben is?

Hát abban, hogyan lehet a férjemet minél jobban megalázni.

Mondjuk nincs könnyű dolgom, mert A. nem igazán ad a külsőségekre. Nem hiú. Nem sértődékeny. Egészen kiegyensúlyozott lény. Nincsenek egójával kapcsolat problémái.

VAGY???

Tegnap este a nagy meleg miatt A. sokáig nem tudott elaludni, és hogy szórakoztassa magát mindenféle dolgot kiszámolt. Ma reggel csak egyet említett ezek közül: A BMI-jét. (Body Mass Index-ét. Hogy mennyire kövér.) És nemcsak kiszámolta, de elkövette azt a hibát, hogy ezt megemlítette ma reggel nekem.

Én: És mi jött ki?
A.: A feltételezzük, hogy 185 centi vagyok, akkor…
Én (szokásom szerint félbeszakítom): 185 CENTI. SOHA ÉLETEDBEN NEM VOLTÁL 185 CENTI. 183, MAXIMUM.
A.: Azért mondtam, hogy feltételezzük.
Én: NE FELTÉTELEZZÜK, MERT SOSEM VOLTÁL 185 CENTI. SOHA.
A.: De egyszer voltam annyi. Egyszer mértek annyit a kosárlabda táborban.
Én (mert jó vagyok a dolgok ismételgetésében): SOSEM VOLTÁL 185 CENTI. SOHA.

Erre a férjem (szokása szerint) elhagyja a terepet. Nyilván, hogy sebeit nyalogassa. De őt sem hagyja nyugodni a dolog, így kis idő múlva visszatér a mérőszalagjával.

A.: Jó, akkor jöjjön az igazság pillanata. Mérjél le.
Én: Rendben DE JOBB HA FELKÉSZÜLSZ, MERT BIZTOS NEM LESZEL 185 CENTI.

Lemérem.

A.: 183.
Én: Inkább 182 és fél. 182 CENTI VAGY. MEGMONDTAM, HOGY NEM VAGY 185 CENTI. MONDTAM, HOGY NEM.
A.: NEM 182. 182,6, amit felfelé kerekítünk, és akkor az 183.
Én: 182. 182. 182.
A. (szomorúan): Már reggel sem vagyok 183!
Én: 182. 182. 182.
A.: Nem 182!!! 183!!! Már leadtam két centit a magasságomból. 4 milliméter miatt nem fogok még egy centit lemenni.
Én: 182. 182. 182.
A.: De ez köztünk maradjon!
Én: Csak nem gondolod, hogy nem fogom megírni a blog-omban?!

Nem gondolta. És milyen boldog lesz, ha elolvassa délelőtt a munkahelyén ezt a bejegyzést. Tudom, hogy kell a férjem napját széppé tenni!

Már csak az marad hátra, hogy feltegyem a nap kérdését:

Szerintetek fogok találni magamnak második férjet, ha A. elhagy.

Nem?

Nem értem miért…

PS: Ezt nem hiszem el! 182! Tudjátok, mennyi ideig áltatott, hogy 185 centi? 4647 és fél napig!

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

hát az biztos, hogy ettől nem nőttél a. szemében...

Daniella írta...

ő viszont az én óriásom, akárhány centi is!!!

arabeszk írta...

És mi van a BMI-jével?

Daniella írta...

Na azt nem merem feltenni az internetre...

malyvacsiga írta...

Milyen rendes tőled!
:-P

Daniella írta...

akit szeretek, azt szeretek...

Névtelen írta...

Reménykedjünk,hogy egy csepp Bourbon vér sincs a férjed ereiben! (Márminthogy,:"megbocsát,de nem felejt") :))

Daniella írta...

:-)))
bár lehet, hogy azért olyan nagy a feje, mert az agya megnőtt a sok nem-felejtendő dolog miatt...