2008. június 3., kedd

A LISTA

Az év végi hajrában el is felejtettem írni arról, hogy múlt hétfőn hazajött a lista. Bocsánat, A LISTA.

Hogy milyen lista, kérdezitek?

Az a lista, amelyen Pepe leendő tanítói felsorolták, hogy mit is kell FELTÉTLENÜL beszereznünk szeptember 1-ig.

Erről a listáról szeretnék írni.

[Kb. fél óra telt el az utolsó mondat bepötyögése óta. Ennyi időbe telt, amíg a listát LISTÁT megtaláltam.]

Pepe, akit próbálok a fogyasztói társadalom hasznos tagjává nevelni, persze rögtön nagy izgalomba jött, hiszen a LISTA az jelenti, hogy VÁSÁRLÁS. VÁSÁRLÁS. VÁSÁRLÁS.

Míg nem kezdhetjük el a különböző üzleteket járni, addig is a LISTA felolvastatásával üti el Pepe az időt.

Nem mindent ért. Én sem. De legalább van miről beszélgetnünk…

A füzetek után, például, számok állnak. Fogalmam sincs, mit jelentenek, de nyilván egyértelmű lesz majd.

Füzettartó???

Hogy fog az a sok ceruza a tolltartóba beférni???

A hegyező ZÁRT legyen. Mindenképpen.

Mi a különbség a famentes rajzlap és a műszaki rajzlap között?

Origami hajtogatólap??? (Ezt a szövegszerkesztőm is aláhúzza pirossal! Rosszul írtam?)

1 doboz számolókorong. Na ezt tudom mi. Emlékszem is, hogy nekünk is volt. Mondjuk arra nem emlékszem, hogy használtuk is volna… A tanító nénik letették a nagyesküt, hogy Pepéék fogják. A kérdés az az, hogy hány dobozt vegyek belőle, hogy szeptemberre maradjon egy használható készlet?

Tükör. (Élei szabadok legyenek!? Miért kell?)

Kis vászonzsák? Az anyukáknak kell megvarrni???

Pepe kedvence: jól tapadó tornacipő.

Yamaha szoprán furulya. (Utálni fog a fiam, hogy ének-zene tagozatra írattam???)

A furulya az utolsó tétel, így innen újra szoktuk kezdeni. És megint újra. És megint.

És aztán Pepe újra és újra megkérdezi, mikor kezdjük a vásárlást. Én újra és újra visszakérdezek: Ki fog a garázsba kiköltözni, hogy ezt a sok holmit tárolni tudjuk???

9 megjegyzés:

Angiii írta...

Áááá-Ettől én is minidg bezsongtam...a szüleim is...! :)

noi írta...

Várd meg, míg jön a két kuktagumi! A halmazeméletet ezek nélkül soha nem fogja megérteni a fiad.

Daniella írta...

Nem érdekel, hogy mi lesz, de én azt fogom mondani a gyerekeknek, hogy csak palatábla és kréta kellett az iskolába. És a könyveimet egy szíjjal összekötve vittem a suliba...
És letagadom, hogy Mama minden augusztus végén órákig állt sorban az Ápiszban a felszerelésünkért...

anna írta...

tukor sztem azert mert akkor ra lehet allitani a papirra es lesni a "vagatlan" tukorlepet

Daniella írta...

Anna: Tudsz valamit?!!!

anna írta...

nem nem, tenyleg csak elgondolkoztam [a gyermekibb agyfelemmel [agynegyotodommel]]

Daniella írta...

:-))))

Névtelen írta...

Éljenek a listák! manpság kötik még a füzeteket? Nekem az volt a kedvenc részem, már augusztus elején készültem rá.
A műszaki rajzlap nem az, ami vastagabb, mint a sima famentes..? Kemény dió.

Daniella írta...

Nem kell kötni a füzeteket, hogy megismerjék a gyerekek, hogy melyik melyik!
HURRÁ!!!