2008. június 5., csütörtök

Kedves Szomszéd, aki sokat dolgozol, és rengeteg autód van!

Ha a garázsod felől felnézel a szomszéd házra, látsz egy, általában nyitott, ablakot. Nos, az a mi hálószoba ablakunk, ahol általában aludni szoktunk. Az alvás az általában éjszaka van, az éjszaka az mondjuk este 10-től tart 7-ig. Ezért szeretnélek megkérni néhány dologra:

1. Ha éjfélkor hazaérsz, akkor kérlek, ne jelezd hangos dudálással a családodnak, hogy itthon vagy. Szerintem ők is alszanak. Korábban értettem, hogy azért dudálsz, hogy a feleséged kijöjjön kaput nyitni, és neked ne kelljen kiszállni az autóból, de most már van önműködő garázskapud, szerintem használd azt. Vagy csak egy távirányítótok van a kapuhoz? Akkor értem a dudálást, elnézést, hogy szólok. Hogy én is szoktam dudálni, ha hazaérkezek és lusta vagyok kaput nyitni? Honnan tudtad? Azt hittem, nem vagy itthon!

2. Örülök, hogy nincs szükségünk reggelente ébresztőórára, nem, nem a biológiai óránk ébreszt, hanem, jó napokon, az autód távirányítójának a csipogása, rossz napokon, a riasztója. Különben is mi ez a távirányító-csipogás? Miért kell csipognia? Van valamilyen mélyebb pszichológiai jelentése, amiről nem tudok? Hogy a mi házunk is be szokott riasztani hajnalban? Csak akkor, amikor Pepe véletlenül rosszul riaszt ki. Én sosem tévesztem el a kódot!

3. Értem, hogy a munkádhoz szerszámokra van szükségedet, de ha fél 6-kor elkezded a létrát bepakolni az autódba, és véletlen leejted, akkor a robajra BIZTOS felébredünk, akkor is, ha a csipogást/riasztást véletlenül át is aludtunk, így nem kell hangosan szidalmazni a létrát. Felesleges. Már ébren vagyunk. Hogy este áthallatszik, hogy altatom a gyerekeket? (MINDENKI ÁGYBA! MOST! AZONNAL!) Mikor szoktál hazajönni? Azt hittem, hogy éjfélkor, amikor már alszunk!

4. Örülök, hogy csinosítod a kertet, de jó lenne, ha a mi növényeinket nem permeteznéd le gyomirtóval. Így valahogy kevésbé néznek ki jól. Hogy az nem díszbokor, hanem gyom? Amire a feleséged allergiást? Nem tudtam, elnézést!

5. Örülök, hogy hetente tisztítod az autóidat, és az is meg kell mondanom, hogy a vendégeink is egészen elámultak, jó értelemben persze, amikor látták, milyen alapossággal fényesítetted a legújabb autód rendszámtábláját, de, ha kérhetlek, azt a hangos mosó-ízét, amiből úgy jön ki a vízsugár, hogy ölni lehetne vele, NE akkor használd, amikor aludni akarunk. Segítek: Ha sötét van, általában aludni akarunk!

6. Köszönöm a kérdésedet, tökéletesen működik a hűtőszekrényünk, amit megjavítottál!

7. Ezek után rá is térek a lényegre, a legfontosabb kérdésre: Átmehetünk kipróbálni a medencéteket? Illetve, csak a gyerekek szeretnék! Átküldhetném őket? Nem, nem tudnak úszni. Miért?

Jó-szomszédi-üdvözlettel… stb.

Nincsenek megjegyzések: