2009. december 9., szerda

A templomban megtekintett karácsonyi koncert számokban

A pulóverek száma, amit a fiam magára húzott, hogy védje testét a hideg templomban: 0

Hányszor jelentette ki Bakka, hogy utál templomba járni? 1-szer. Szerencsére még az épületen kívül voltunk és nem volt idegen hallótávolságban.

Azoknak a perceknek a száma, amit a lányok nyugodtan végigültek: 4 (konzervatív becslés alapján).

A teljes koncert hossza: 65 perc.

A perceknek a száma, amit a fiam szerepléssel töltött: 7.

Hányadik percben kezdtek a lányok nyávogni, hogy éhesek: 8.

Hány sós stanglit ettek meg a lányaim? 20 dekányit. (Nem szoktam sós stanglival templomba járni. A koncert utáni bulira kellett volna vinnem.)

Hányszor kértek inni? Ezt nem tudom megmondani. Körülbelül minden kétdekányi sós süti elfogyasztása utána.

Hányszor kezdtem üres fenyegetőzésbe a lányok viselkedése miatt? 3-ra emlékszem.

A perceknek a száma, amit élveztem: 7+6.

A produkciók száma, amit semmiképpen sem kellett volna erőltetni: 2 (a 6-ból).

Hányszor jártuk körbe a templomot a lányokkal? 3-szor a koncert előtt. 5-ször a koncert alatt.

Hányszor állítottuk fel a padsor végén ülő férjemet, hogy ki tudjunk menni: Nem számoltam, de A. arckifejezéséből ítélve többször, mint kellett volna.

7 megjegyzés:

szuperapu írta...

Valami hiba lehet a lányok étkeztetése körül, mert az aukción is az első szavak, amiket hallottam tőlük arra utaltak, hogy tudnának enni... :P

Daniella írta...

igen... bevallhatom másra kell a pénz...

Nora írta...

És azt, hogy mit énekelt Pepe, hallottad?

g írta...

Igen, ez az, hogy enekelt Pepe????

g írta...

Bocs, g=Pelikan

arabeszk írta...

Istenem, mekkora bulit hagytam ki!
A lányok étkeztetése? = feneketlen zsák:-)

Daniella írta...

ma egy ismerős szülő megdicsért, milyen rendesen viselkedtek a lányok a templomban. "Nem láttad, hogy sóssal etettem őket?"
Nem, nem láttam...