2009. december 15., kedd

Ezt érdemlem?!?!?

Minden évben Karácsony előtt jön a villanyszámla összesítőnk. Amikor az egész éves átalányfizetés után a fennmaradt különbözetet ki kell fizetnünk.

Nagyon jól esik, amikor december közepén hirtelen még 60000 forintot is ki kell fizetnünk.

Bár ez tavaly volt.

Hogy idén mi történt?

Miután egész évben spóroltam: Mindig lekapcsolom villanyt. Nem használom a szárítógépet, ha a Nap is meg tudja szárítani a ruhákat. Nem fűtök, csak ha vendégek jönnek. Ja, bocs, ez már a gáz-spórolás.

Ezek után persze görcsberándult a gyomrom, amikor A. mondta, hogy megérkezett az idei összesítő számlánk.

ÉS? És mennyit kell fizetnünk?

SEMMENNYIT, MERT TÚLFIZETÉSBEN VAGYUNK!

Szerintetek kaptam dicséretet, hogy ilyen jól tudok takarékoskodni az árammal?

Persze, hogy nem. Mert a férjem szerint nem az én spórolásomnak köszönhetjük ezt, hanem annak, hogy az ELMÜ BIZTOS HIBÁZOTT A SZÁMLÁNK KIÁLLÍTÁSAKOR.

JA, BIZTOS HIBÁZTAK!

A.: Nem gondolod, hogy furcsa, hogy 17 000 forint havi átalánnyal évi 120 000 forintos túlfizetést halmoztunk fel?
Én: Nem, nem.
A.: Számold már ki!
Én: NEM SZÁMOLOM! JÓL SPÓROLTAM!

8 megjegyzés:

Gina írta...

Nagyon ügyes vagy!Férfiak nem értenek az ilyesmihez.Én azért havonta neten bejelentem,hogy elkerüljem a kellemetlenségeket.Visszaadják a pénzt,vagy jóváírják?

Nora írta...

Szerintem fűts be.

Angela írta...

Én A. véleményét osztom. Félek, hogy hamarosan valami szörnyű meglepetés fog érni. De nem is értelek! Létezhet, hogy átlagosan havi 5000 Ft- os számlát éltetek föl??? Basszus, az két 100- as égő egy éves fogyasztása! Valamit nagyon elnéztek, és ezt csak a fogyasztó szívja a végén.

Angela írta...

Bocs: Havi 7000 Ft átlagfogyasztás. Most kiszámoltam pontosan- még egy 60- as égő belefér :-)

Fabrikák írta...

de gááz ez az elmű:O)

Kiddy írta...

Én neked drukkolok, de a Zember már itt "osztja az eszet", hogy tényleg elírták, mert ez nem jön ki.
=D Férfiak...
Tavaly a gázon sikerült összespórolnom itt kb. 60ezret, de persze azért, mert letekertem a fűtést 21°C-ról 20°C-ra. (Ha meg elmentem, 18-ra) Oltári nagy viták voltak, az idén nem nyúlok hozzá, fizessenek. =D Nyehe.

Az meg, hogy karácsony előtt küldenek összesítőt, süncsaládért kiáltó magatartás.

Vacskamati írta...

.. esetleg a tavalyi 60 ezer volt a tévedés és azt írják most jóvá az idei túlfiz. mellett? :D

Azért mindenképpen írd meg a
sztori végét! :D

(Ja, és ellenőrizd le az óraállásotokat és azt , ami alapján kiállították az elszámoló számlát!! Nekünk most derült ki, hogy már a májusi elszámolón többet fizettettek ki velünk, mint amit eddig elhasználtunk.. :S)

Daniella írta...

az óraállás rendben van.
Gina: FOGALMAM SINCS.