2009. december 22., kedd

A kisboltban

Már éppen készültem férjemet lecseszni, hogy miért hozott haza annyi csokoládét a kisboltból, amikor A. mondta, nem ő tehet róla: ajándékba kapták a lányok.

???

Szóval az történt, hogy kellett gríz, ezért beugrott A. a két lánnyal a kisboltba. Miután megbeszélték, hogy CSAK grízt vesznek. SEMMI MÁST. Most kaptatok lányok fornettit. NEM VESZEK SEMMIT MÁST NEKTEK.

A fenyegetőzés hatására ZK csak a vásárlás tizedik másodpercében kezdett hisztizni, hogy mit szeretne.

A tulajdonosnő nem a lányokat, hanem a papájukat szereti, mert A. jó sok pénzt hagyott már nála, de a lányoknak udvarolt ma délelőtt. És adott nekik egy darab csokit. AJÁNDÉKBA. Majd még kettőt. Hiszen hárman vannak testvérek. Majd ZK bemondta, hogy ő azt a másik csokit jobban szereti. Így abból is kapott. Meg a két testvére.

Így lett három-három csomag a két kedvenc csokimból.

Gondolhatjátok, ki fogja megenni…

5 megjegyzés:

Zsófi írta...

most értem végére az összes bejegyzésnek. sztem így ahogy van ki lehetne adatni.

wildshyccu írta...

megérte a kisboltba menni... azért szerintem jut abból mindenkinek...

Fabrikák írta...

VEEEElejéig gonnossz!:O)

szuperapu írta...

Az én lányaim párizsit kaptak a minap ajándékba... ;)

Daniella írta...

az is kb. ennyire egészséges. hol vannak a piros almák???