2009. december 5., szombat

Egy gyors kérdés, azt hiszem földrajzból...

Először is sajnálom, hogy ellógtam a pénteket!

Másodszor is, Pepe napok óta azzal bosszant, hogy miért van az, hogy azok az emberek, akik a Déli-félteként élnek, nem érzik, hogy fejjel lefelé vannak.

Eddig egyetlen magyarázatunkat sem fogadta el. Úgyhogy, Internet, kisegítenél?

Köszönöm!

PS: Tegnap kapott a fiam egy email-címet. Elnézést kérek, azoktól a rokonainktól és barátainktól, akiket hasonló témájú emailekkel bombáz! Nem nagyon szoktam úgy kezdeni a történeteimet, hogy annyira édes volt a gyerek, amikor… De most tényleg az volt Pepe, amikor megmutattam neki a CtrlC/CtrlV billentyűk trükkjét. „Milyen jó ez a luxus, Mamika. Már azt hittem, újra le kell írnom a levelet!” Mindig mondom, fontos alacsonyra tenni a lécet!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

1.
Kérdezd meg tőle, mi a fel és a le!
(Minden viszonyítás kérdése,
pl.: a Naprendszeren belül.)

2.
Családi kirándulás a Déli-sarkra. :)
(empirikus út - szó szerint)

Nora írta...

E-mail címet kapott? Ez mekkora ötlet! A lányomnak meg pendrive-ot vettem, pedig kaphatott volna egy kis tárhelyet a Google Docsban is.

gneke írta...

ÖÖÖ, és mi van azokkal akik az Egyenlítő mentén élnek??? Na??? Ja, ezt még nem kérdezte?

martine írta...

Hát mert már megszokták. Mi sem érezzük folyton, hogy a fejünk belelóg az égbe.

Amúgy meg tök jó ötlet az e-mail cím :) Lehet, hogy csinálunk a fiunknak mi is, tegye csak fel a kérdéseit másoknak is! Ma akörül forgott a dolog, hogy vajon honnan minden lehet kétséget kizáróan megállapítani, hogy valahová az IGAZI megy vagy csak egy BEÖLTÖZÖTT.

gia írta...

Luciától kerültem ide, és bár a fejenállás dologra nincs ötletem (én ma a "tengerszint alatt levő" fogalommal vallottam kudarcot az ötévesnél, aki Amsterdamról olvasott, pedig le is rajzoltam, szerintem tökéletesen érthető ábrán), csak annyit akarok mondani, hogy 3 és fél órája sorban olvasom visszafele a bejegyzéseket, és sírva visítok a nevetéstől, annyira jók. Csatlakoznék ahhoz a tömeghez, akik könyvírást szorgalmaznak: nekem olyan élmény, mintha Janikovszky Évát vagy Brunella Gasperinit olvasnék, fantasztikus. És köszönöm, azt hiszem szisztematikusan végigolvasok mindent.

SZJA írta...

Annó emlekszem ez nekem is kerdes volt. Apukam azzal magyarazta, hogy igazán senki nem lóg le, csak sréen vagyunk.
Akik lefele lógnának azok a déli sarkon élnek, de ők már hozzászoktak.