2009. december 12., szombat

A fiam ágya

Az volt mára a terv, hogy A. mamájához megyünk ebédelni, majd ottfelejtjük a gyerekeket, hogy elmenjünk múzeumba.

Sajnos Ági megbetegedett.

Semmi gond, majd a Mamámnál felejtjük a gyerekeket délutánra.

SAJNOS A MAMÁM NEM ÉRT RÁ.

Így a délutánt itthon töltöttük.

A férjem alvásba menekült.

Én rendrakásba.

Pár perce jutottam el a fiam ágyáig.

Ahol a következő tárgyakat találtam.

1 db paplan
1 db mobiltelefon (az egyik pótkészülékünk. Nem tudom, hogy került a gyerekhez.)
2 db kisebb méretű plüssállat (majmok)
Legó
néhány érem
1 db kulcstartó, kulcs nélkül
néhány üres csoki papír
1 db cipős doboz üresen
1 discman + 2 db hangfal (az egyik unokatestvéremtől kunyerálta el a gyerek)
1 db üres discman doboz
1 nagyméretű kígyó (plüss; amikor nagyot mondok, gondoljatok hatalmasabb)
1 óriásméretű kutya (plüss; Pepénél kicsit nagyobb)
pepék
3 db dobókocka
1 furulya
kb. 1 tucat bakugán
kb. 2 tucat bakugán kártya
fél pár bakancs (koszosan…)

Mondjuk a jó hír, hogy nőt nem találtam. Mondjuk, nem néztem be a paplan alá.

Azt hiszem, le kell pihennem egy kicsit…

PS.: Mindent úgy hagytam, ahogy találtam. Mégsem nyúlhatok be durván a fiam személyes terébe...

13 megjegyzés:

Magdalena írta...

Jaj, Daniella nem tudod milyen hálás vagyok neked!
Eddig azzal próbáltam szembenézni, hogy lusta (nem csinálok rendet) és következetlen (nem kényszerítem rá a kölyköket) anya vagyok. De Te most idedobtad a mentőövet. Igen, igen, így van: én sem nyúlhatok be durván a fiaim személyes terébe. :))

Tinca írta...

Daniella! Fáj a hasam a röhögéstől!!!
Olvaslak mindig, minden bejegyzésedet imádom, és néha nem bírom ki szó nélkül. Pl. most. :)
Szép hétvégét Nektek!

Daniella írta...

Köszönöm nagyon!!!

Cserny Timi Pookah írta...

és ezek után Pepének még volt hely? :)

Ildi írta...

Drága Daniella! Azt hiszem két napja írtam, hogy a te hibád lesz, ha meg fogok bukni alkotmányjogból. Elolvastam mindent, amit eddig írtál ide. MOST jöhet a tanulnivaló! Remélem 3 nap elég lesz... :-(
Légyszi ne írj január végéig! Na jó, csak vicceltem!

Kiddy írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ =D=D=D
Ez megint hatalmas volt!

(Tök jó fej vagy, az én anyám minden beszórt volna a szoba közepére, üvöltve, hogy azonnal rakjak rendet)

=D

Ízbolygó írta...

Pepe is az ágy alatt alszik?
(anno az öcsém tárolásra használta az ágyát, aludni az ágy alatt aludt egy hatalmas bottal, amit a betörők ellen akart használni. Még szabadlábon van:-))) )

HJuice írta...

A felsorolás "pepék" pontja alatt pontosan mit értesz???

Amúgy feltételezem, Pepének nem kell itt elférnie, míg van családi ágy... :)))

HJuice írta...

Különben meg fogd fel úgy, hogy mégis eljutottál egy múzeumba! :D

Mamazon írta...

Én a múltkor találtam (lány) ágya és a fal közé betömve: 4 hosszúujjú, 3 rövidujjú, 4 fél pár zokni, 1 bugyi, 3 képregény. Örültünk az új ruháknak, mert már régóta kerestük(em) őket. . .

Piszke írta...

Ez az ágy szerintem egy egészséges fiúgyermek ágya. Semmi extra :))

arabeszk írta...

Most már értem, a lányok miért csak a küszöbön és a földön alszanak...

Daniella írta...

Pepe az ágyában alszik. A pepe, az amit Pepe pepézik.