2009. december 21., hétfő

A tegnapi bejegyzést kicsit összecsaptam…

és nem fejtettem ki részletesen, mit értettem az alatt, hogy a lányok semmit sem szóltak ahhoz, hogy elvettem tőlük a bakkát és a morzsit. (Leszámítva persze a költözést…)

Szóval ez a semmi azt jelentette, hogy

kb. két órát bőgtek és kiabáltak;
elmondták több tucatszor, hogy én vagyok a világ legrosszabb Mamikája;
követelték, hozzam vissza a kukából;
meglepődtek, hogy nem dobtam ki;
kérdezgették, hová dugtam el;
bőgtek megint;
kérdezgettek, miért csak az esküvőjük napján kapják vissza;
azt hiszem, kérlelték az apjukat is, hogy adja vissza őket;
bőgtek még egy kicsit;
hajukat tépték;*
újra biztosítottak róla, én vagyok a világ legrosszabb Mamikája.

De ez mind tényleg semmi volt ahhoz képest, hogy eddig úgy volt előadva a bakka és morzsi téma, hogy NEM TUDNAK NÉLKÜLE ÉLNI.

És tényleg őszintén csodálkoztam első este, mert el sem tudtam képzelni, mi lesz bakka és morzsi nélkül.

Hogy fognak aludni a lányok?

Hogyan aludtak?

Fejük a párnán volt és testük a paplan alatt.

Folyt. köv.: A cumisüveg. MERT VÉRSZEMET KAPTAM…

* Ez nem vicc, mert a hajat is lehet bakkázni és morzsizni…

8 megjegyzés:

Nora írta...

és a legeslegvégén kipakolod Pepe ágyát? vagy azért azt mégsem mered?

Daniella írta...

hát még az is lehet, bár most arra jöttem rá, ha ráripakodok, akkor elpakol maga után. jó trükk, mi?

wildshyccu írta...

Ez az esküvőig nem kapjátok vissza- dolog ötletes...

Daniella írta...

ugye? mondjuk ma reggel rohamtempóban férjhez mentek...

SZJA írta...

ezt a bejegyzést vegigröhögtem...:):)
baratom multkori megjegyzését meg kell osszam veletek.
blogokból megjelent könyvek a téma.
"mért..ha megjelenne a blogból konyv te is megvenned..."
melyik blog? "hat..ööö...A HUBBAésBUBBA..."

:)

gneke írta...

Hasonlóra vetemedtem én is az ősszel, mikor nagylány elvitt egyik nap 5 darab kb 20-25 centis plüss Hello Kittyt a suliba, ellátva vele legjobb barátnőit is, aztán mindennap valami újdonságot. Karaoke baba mikrofonját, játékmobilt, H.K házát, stb. Naszóval összepakoltam az iskolában kikötő játékokat egy szatyorba,igen, nálunk is volt először olyan hogy mivel kukanap volt közöltem kidobtam, de végül nem - tehát szatyorba gyűjtve lettek, majd akkor adtam belőle vissza valamit, ha valami jót cselekedett. De tervben volt, hogy az lesz a karácsonyi ajándék, hogy mindet visszaadom, nem kellett volna vennem semmit, ööö vagyis a Jézuskának nem lett volna dolga. Akkor én is a világ leggonoszabb anyukájának tartottam magam, főleg a kukafenyítés miatt...

wildshyccu írta...

:DDD megnéztem volna azt a férjhez menést...

martine írta...

Tegnap mindketten férjhez mentek? Gratulálok! Biztosan jó anyós leszel :))) És MOSTANTÓL tényleg nyugodtan használhatod az "esküvőtök napjáig" kifejezést a lányok fegyelmezésekor :)