2009. december 16., szerda

Barbie Papika

Nyilván nem vagyunk elégedettek azokkal a nemi sztereotípiákkal, amelyeket a Barbie-babák közvetítenek a lányok felé.

Nyilván lehet vitatkozni a Barbie-jelenségről.

Engem csak untat a téma, úgyhogy hagyjuk. Pláne, hogy nem is vagyok egészen biztos abban, hogy a lányaim veszik az üzeneteket. Már amiket a Barbie-babának kellene közvetítenie.

Bakka mutatja, hogy felöltöztette az egyik Barbie-babáját. Kivételes alkalom.

Magas sarkú szandi van rajta. Lila.
A ruhája lila koktél.

Én: De Bakka miért firkáltad össze lilával az arcát is?
Bakka: Ez nem firka.
Én: Hanem micsoda?
Bakka: Bajusz, Mamika.
Én: ???
Bakka: Bajusz, mert ez a Barbie fiú.
Én [örömmel érzékelem, hogy nekem jól működnek a nemi sztereotípiáim]: A hosszú szőke hajával?
Bakka: Igen, persze, Mamika.

Mit mondjak?

Nem volt több kérdésem…

Sokszor mondják, hogy a lányoknak nagyon fontos az apai minta, az általános férfi-kép kialakításában.

Talán itt az idő, hogy villantsak egy fényképet Papikánkról…

A kilencedik házassági évfordulónk jó alkalom is lenne rá…

Talán majd este, ha sikerül leitatnom…

7 megjegyzés:

szuperapu írta...

De miért kell leitatni? Úgy szebb?? :P

Ízbolygó írta...

@szuperapu:
ezen a kommenteden megfeküdtem:-)))))

malyvacsiga írta...

Mert csak akkor veszi fel a lila magassarkút, nem??????

Pelikán írta...

Mályvacsiga, és is erre gondoltam, Papika esténként néhány pohár után lila koktélruhában :-).

Chipmunk-19 írta...

Vagy csak szerezzetek be egy Ken-t :)
http://farm4.static.flickr.com/3241/3153576880_779472373f.jpg

Kiddy írta...

Metroszexuális barbie =D =D =D
(...csak nem? =D)

Daniella írta...

Ken nem kell!
Igen a pia a lila magassarkú miatt kell...