2009. december 24., csütörtök

Nyilván…

Azt hiszem, itt az ideje, hogy boldog Karácsonyt kívánjak Nektek!!!

Nem is cifrázom, mert nehéz nap előtt állunk.

Nyilván sokat kell majd veszekednem a családommal.

Mert nyilván a fa idén sem lesz egyenes.

Nyilván össze fogunk veszni, hogyan rendezzük a csomagokat a fa alá.

A gyerekek hazafelé az autóban nyilván megint üvöltözni fognak az izgalomtól, ahelyett, hogy halkan zsoltárokat énekelnének.

Az ünnepi ebédet vacsorát idén is el fogom szúrni. (Mondjuk, emiatt nem izgulok, mert A. úgyis ki fogja tudni köszörülni a csorbát…)

Nyilván valaki meg fog betegedni a következő 24 órában. Ha nem, akkor én fogok hipochondriás rohamot kapni.

A gyerekek nyilván ölre fognak menni az ajándékokért.

Azt is előre tudom, hogy a homokgyurma nyilván nem volt jó ötlet, de legalább A. is kiabálhat egy kicsit a gyerekekkel.

Épp csak annyit, hogy lássák, törődünk Velük és egymással.

Hogy honnan tudom előre mindezt?

Mert minden évben így megy ez nálunk.

És éppen ezért várjuk egész évben ezt a napot…

***

És a ráadás történet Karácsonyra:

Kicsit aggódni kezdtem, miután tegnap reggel realizáltam, hogy Pepe semmit sem fog megkapni a listájából. Gondoltam, megdumálom vele.

Én: Bármit kapsz, örülni fogsz, igaz?
Pepe: Reménykedem, hogy cicát kapunk.
Én: Háááááát, alig hiszem.
Pepe: HURRÁ, AKKOR KUTYA LESZ!
Én: Pepe állatot nem szokott a Jézuska hozni.
Pepe: És tavaly, Mamika? A madarak?
Én: Ööööööööööö.

20 megjegyzés:

Nora írta...

Boldog Karácsonyt! Mi így szeretünk titeket :)

szuperapu írta...

Boldog Karácsonyt! Meg kitartást. (És a homokgyurma tényleg elhibázott lépés volt. Ennyi erővel homokozót létesíthetnétek a nappali közepén... :P)

Lublin írta...

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!
(miaza homokgyurma?)

Ízbolygó írta...

1. Pötty a kersztszüleitől mooon sandet kapott - oltári kitolás a gyerek szüleivel, bár a gyerek élvezi(/te míg el nem távolítottam a lakásból)
2. minden fa görbe??? (férj azt állítja, ezért volt olcsóbb és hogy előzőleg nem látta)
3. vacsora - rá se ránts, ha elég éhesek megeszik! Én nem adok már ebédet nekik.
4. betegnek lenni KELL karácsonykor (nálunk már van is egy)
5. ÁLDOTT, BÉKÉS KARÁCSONYT KÍVÁNOK NEKTEK!

Pillanyu írta...

Boldog Karácsonyt!

A homokgyurma elvetélt ötlet. Tényleg olyan, mint a homok mindenhova bekúszik. Viszont a porszívó jól szívja. :D

Cserny Timi Pookah írta...

szerintem jó ötlet a homokgyurma - legalább te is azt gondolhatod, h a Bahamákon karácsonyozok ;)

BOLDOG KARÁCSONYT! :)

Cserny Timi Pookah írta...

na, mmmint ti, nem én :D (Freud?)

Sziltó írta...

Boldog karácsonyt!!

Névtelen írta...

Boldog karácsonyt nektek!
Jövőre is jövök!
pulcsi

A homokgyurma gáz, nálunk csak az üres ebédlőasztalon lehet játszani vele. Amikor az egy órás játék után takarítom a romokat, akkor igyekszem mindig arra gondolni, hogy amennyit most felsöprök (és kidobok!), legközelebb annyival kevesebb lesz, ÉS SZÉP LASSAN ELFOGY!

Angiii írta...

Békés karácsonyt és boldog új évet kívánok!Köszönöm a sok nevetést, kacagást!

wildshyccu írta...

Én is csatlakozom a jókivánságokhoz...

malyvacsiga írta...

Látom, csak én vagyok az, aki megkérdezi, hogy mi az a homokgyurma (moon sand)? Mert láttam katalógusban, de nem is tudom elképzelni, hogy ha homok, akkor hgy gyurma?

A bejegyzés első fele ránk is elég igaz, megspékelve azzal, hogy ezek a kölkök reggel óta ordibálnak egymással.

zsizsa írta...

Boldog karácsonyt!
(El sem tudom képzelni, milyen lehet a homokgyurma...)

martine írta...

Boldog karácsonyt! milyen kutyát kaptatok?

gneke írta...

Boldog karácsonyt%
A homokgyurmát tavaly sütöttem el, alig vártam a nyarat, hogy kikerüljön a homokozójátékok közé. Karácsonykor kitolás.

óvónéni írta...

Boldog Karácsonyt kívánok nektek!

Évi írta...

Én marha egyszer valami alkalomra vettem homogyurmát....Zsír mit ne mondjak..Szidom magam azóta is...van egy peremes tálcánk, azon lehet...néha...de legföképpen gyáron az erkélyen...Ez egy nagy kicseszés..az tuti...

Boldog Karácsonyt nektek!!!A betegségtöl én rettegek karácsonykor...:-(((

Üdv, Évi

Angela írta...

Remélem, pont úgy történt minden, ahogy tervezted. Boldog karácsonyt!

Bernadette írta...

Szerintem te nálunk laksz :-).
A boldog békés helyett ordibálós, hisztis, kizárólag karácsonykor nem tudok főzni, a lányom mára beteg lett, és a fiam csalódott az ajándékok miatt :-))
Boldog karácsonyt :-)

Névtelen írta...

jo kezdet