2009. december 31., csütörtök

Én miért nem kaptam ilyen levelet soha?

Kicsit zavarban vagyok, de szerintem nem ük, hanem dédnagyanyámnak írták az alábbi levelet. Bár az sem stimmel. Talán mégis ük? Zavarban vagyok egy kicsit a dátumokkal…

DE NEKEM MIÉRT NEM???

Nagyságos Asszonyom!

Szíveskedjék saját érdekében engem értesíteni, hogy már férjhez ment-e? Ha nem, van nekem egy nagyszerű partim Őnagysága részére. És pedig Méltóságos Báró Torockay János Szentmihályról.
Szép, ügyes, művelt nagy úr. Több milliárdja van vagyonában. Beszéltem is már vele Őnagyságáról, és ha nem ment még férjhez hajlandó a Báró úr velem Pestre menni. Ha megtetszenek egymásnak, és ha egymásnak vannak rendelve úgy még sok öröm, boldogság vár Őnagyságára.
Szíveskedjék postafordultával válaszolni és pontos címét közölni.
Alázatosan kezeit csókolja 1926. december 12-én …stb…


Kívánnák magamnak egy jó partit jövőre, de azt hiszem, annál jobban, mint amelyik most süti a mini-fasírozottat a konyhában, úgysem fogok találni…

BUÉK!

És mint mindig, köszönöm, hogy olvastok!!!

14 megjegyzés:

Nora írta...

hát a jelenleginél jobbat úgyse találsz, az már igaz! nagyon boldog új évet nektek!

Magdalena írta...

Boldog Újévet!
És mi köszönjük, hogy szállítod nekünk a napi betevő nevetés-adagot, remélhetően jövőre is.

Cserny Timi Pookah írta...

bujjék :)

vttm/Edit írta...

De most már aztán a kíváncsiság csak kicsalogatott az eddig csendesen leskelődő mivoltomból: hozzáment végül az üknagyi Méltóságos Báró Torockay Jánoshoz Szentmihályról?

Boldog új évet nektek, szeretnék minél több vidám és örömteli bejegyzést olvasni tőletek, rólatok! :)

Colette írta...

Boldog új évet, mégpedig vidám történetekben gazdagot! :))

wildshyccu írta...

Boldog új évet, és a levél végkimenetelének megírását kívánom...:DDDD

gneke írta...

Nagyon boldog új évet Nektek, ne töltsd az idődet párkereséssel, inkább írogass a neten! (vagy egy könyv? Na?)
Szerintem inkább a dédmamádról lehet szó itt, de kíváncsi vagyok, hogy a dédapád Báró Torockay János volt-e Szentmihályról????

gneke írta...

Sőt, inkább "csak" nagymama lehet. Tehát nemigen ment hozzá a Báróhoz :(

noiannája írta...

jó is annak, akinek egy szép, ügyes, művelt nagy úr sürög-forog a konyhában!!! buék.

Kata írta...

Nagyon boldog új évet Nektek, kedves Daniella!! :o)

Daniella írta...

Köszönöm! És azt is, hogy itt vagytok!

Daniella írta...

Ja, a legfontosabban elfelejtettem: Nem ment hozzá a báróhoz!!!

Névtelen írta...

Nagyon boldog új évet, sok izgalmas kalandot Nekek, magunknak pedig sok jó történetet.

Sok puszi és ölelés
Kacago

Névtelen írta...

x Nektek