2009. december 23., szerda

Hol van itt az igazság?

Hol???

1. példa:

ZK: Biztos azért nem jött haza Papika, mert kirúgták.
Pepe: Huha, ne mondj ilyet ZK, az nagyon nagy baj lenne.
ZK: Miért?
Pepe: Mert recesszió van, és így is kevesebbet keresnek az emberek. Nem lenne a Papának új munkája.

2. példa:

Pepe: Azt mondom, nekünk jó dolgunk van. Mindent megkapunk, amit szeretnénk.
Lányok: Igen, mindent megkapunk, amit szeretnénk.
Hárman együtt: TETOVÁLÁST SZERETNÉNK, MAMIKA.

3. példa:

ZK: Ki az a fogyasztó, aki mindent megvesz?
Elmondjuk, ki az.
ZK: Sajnos, mi nem vehetünk meg mindent. Mert szegények vagyunk. Csak akkor van pénzünk, ha hozunk a bankból.
Papika erősen köhögni kezd.

HOL???

SEHOL!!!

4 megjegyzés:

Reina Nicolasa írta...

Én nem tudom, mi az a recesszió, pedig picivel idősebb vagyok, mint Pepe.. Hihetetlen fiad van! Pozitív értelemben!

wildshyccu írta...

Hát, ha már férjhez mentek, akkor a tetoválás megengedett...:D Hát, a bankos dolgon jót nevettem...Ilyet még én sem tudtam volna kitalálni, pedig nekem is voltak beköpéseim...

Tinca írta...

Daniella!
Szép ünnepet kívánni jöttem.
Köszönöm Neked a kellemes és vidám, olykor elgondolkodós, magamraismerős perceket, melyeket a blogod nyújtott nekem.
Jövőre is itt leszek Veletek. :)
Boldog Karácsonyt!

Daniella írta...

Köszönöm nagyon Tinca!