2010. szeptember 30., csütörtök

Van egy bejegyzés, amivel már legalább két hete szenvedek, de nem tudom elengedni.

MERT MÉG A TANÉV ELEJE VAN!

Megírjuk együtt?

Az alapötlet az, hogy összegyűjtöm azokat a dolgokat, amik a tanév elején még simán mennek, aztán ahogy közeledik a május sorban elmaradnak. Mire gondolok?

Hogy tiszta ruhában indulnak a gyerekek iskolába/óvodába.
Hogy az oviból hazahozom a lányok benti ruháit, ahogy észreveszem, hogy koszosak. ÉS VISZEK BE HELYETTE MÁSIKAT.
Hogy hetente mosom Pepe dzsúdó-, torna-, és úszófelszerelését. Igen, a fürdőgatyát is.
Hogy számon tartom, gyerekenként (!), a napi zöldség- és gyümölcs-fogyasztást. Nemcsak random tömök egy-egy darabnyit a találomra kiválasztott gyerekem szájába. És a lekvár még nem számít gyümölcsnek!
Hogy még BIZTOS vagyok benne, idén BIZTOS elkezdjük ZK-val a külön gyógytornát.
Hogy még bírok 30 oldalas fejezetet olvasni a Gergő könyvből esténként.
Hogy még komolyan gondolom, szükségünk van egy pianínóra.
Hogy még majdnem minden nap megcsinálom a gerinctornámat.
Hogy vasárnap este rendszeresen mossuk a gyerekek haját és vágjuk a körmeiket.
Hogy ahányszor hazajön Pepe táskáját ellenőrzöm a holmiját. És nem vagyok ideges még, ha mindent bent hagy/elszór.
Hogy bár tudom, idén is túlvállaltam magam, még úgy gondolom meg tudok mindent csinálni.

Eddig jutottam, de ebben eddig nincs sok vicces.

Úgyhogy, ha szépen megkérem, folytatjátok a sort?

11 megjegyzés:

HJuice írta...

Hogy még ellenőrzöm heti 1-2x, mit tanul Zsófi az iskolában.
Hogy még nem vettem Nutellát, a reggeli felkelést megkönnyítendő.

Ez a kettő publikus, a többi már a személyes higiéniámat érintené (három gyerek mellett magamra van legkevésbé időm hajnalban). Oké, ezek se viccesek...

Még valami: Nézz be a Gyereketetőre (blogspot-os szintén)! A legutolsó poszt igen érdekes kontrasztja ennek. :)))

Angela írta...

Én karácsonyig naponta aláírom a füzeteket, könyveket.

Piszke írta...

Ceruzafaragás. Minden este.
Napközis kéztörlő kiteregetése. Minden este.
Mindenki lelkes elszállítása mindenféle különórára.
Egy fogszabályzás időpontot se felejtek el.
Mindig megnézem az üzenőfüzetet. Nem utólag.
Tízóraira gyümölcs mindennap.

stb...

De a tornacuccból már szeptemberben megbuktam.

mamua írta...

szia! korábban említetted, hogy van egy kidolgozott módszered, hogyan ne érjünk hozzá SOHA semmihez nyilvános vécében.:) megosztod?

andrea írta...

nagyon csalódottan olvasom, hogy a lekvár nem gyümölcs. mégis, ki hozta ezt a szabályt?!?

engie írta...

Ez nem fair, hogy mindent leirtok előttem :)))
Ceruzahegyezés (minden nap, és bosszankodás mellőzése)
tanulmányok nyomon követése, üzenőfüzet aláirása (már ha egyáltalán hazahozza)...persze ez utóbbi csak és kizárólag odahaza derül ki, lévén, hogy a sorozatos iskolai lopásokat elkerülendő a szülők nem mehetnek fel az osztályterembe, sőt a gyerek is csak hossza könyörgés után jut be oda, ha már egyszer kilépett onnan...igy ebben még nem vagyok rutinos .Házi feladat "készenlétének" ellenőrzése, közös verstanulás, olvasás (már ha hazakerül a könyv ugye, lásd feljebb)...azt hiszem megvan minden :) A mosó-masáskodást és egyéb textiliákkal kapcsolatos "hadmüveleteket nem is emlitem :))))

martine írta...

Lehet olyan, szintén nem vicces dolgokkal is indulni, amiket az ember májusban elhatároz, hogy na, szeptembertől tuti, hogy... (minden reggel előbb kelek, mint a gyerekek, ha nem iszom kávét, akkor is nyitott szemmel és kedvesen készítem el a napi uzsonnát, amit már előző nap megsütöttem, hogy nem a lányom úszócuccából szedem elő a fésűt, mert a többi 543 darabot nem találjuk, hogynem döbbenek meg az olyan kijelentéseken, hogy ünneplő ruha kell MA, és 32X286 Ft-ot kell beküldeni külön felcímkézett borítékokban, pontosan kiszámolva MA, és kell egy 5x7 méteres színarany kartonlap MA, és házi sütit kell bevinni MA, mert mindez TERMÉSZETESEN rendelkezésre áll itthon STÓCOKBAN...) szóval, ezek már szeptemberben is döcögősek :(

És ahogy egyre sötétebb és hidegebb van reggelente, egyre nehezebb minden :(

Pelikán írta...

Daniella, mi ez a bezzeganyas poszt :-)??? Ezek a dolgok nalunk alapbol eleg rapszodikusan intezodnek. De gondolom, emlekszel az ir gyerekekre, nem tununk ki a sorbol...
Ja, es a kukat szerdan toltam be a kertbe, peddig kedd reggel vittek el...

kikocs írta...

Daniella, amíg minden gyerekedet elviszed reggel, és hazaviszed este, addig minden rendben van... A többi mind túlvállalás :D

Bori írta...

Mindennap legalább három órát gyakorlok zongorán(ezt eddig kb kétszer sikerült megvalósítani).

Névtelen írta...

Nekem már a kisebbik lányom is érettségizik idén. Hasonló fogadalmakat tettem én is kisiskolás korukban. Nemigen tudtam betartani őket.
A napokban beszélgettem erről Katámmal. Úgy emlékezett, hogy önállóságra lettek nevelve. Szóval csak nézőpont kérdése. Ne adjátok fel!
Andi