2010. szeptember 27., hétfő

Mit szeretnétek, gyerekek?

Hétvégén arról beszélgettem a gyerekekkel, hogy ki mit szeretne. És mondtak mindenféle borzalmat.

Olyan barbi-baba, aminek a ruhája megváltozik a vízzel ráfújnak. (???)

És nem-tudom-hány váltós bicikli. (Télre?)

Aztán Bakka előállt a vágyával.

„Mamika, én a fenekemre szeretném tetováltatni a nevemet. És átlátszó harisnyát hordanék, és akkor mindenki tudná, hogy hívnak.”

Miután befejeztem a röhögést, megkérdeztem a lányomtól, honnan az ötlet.

És ő elmondta, hogy ez nem az ő ötlete, hanem… De ezen a ponton az agyam ideiglenesen felmondta a szolgálatot, így a rövid távú memóriámból nem került át az információ a hosszú távúba.

DE AZT HISZEM, VANNAK DOLGOK, AMIKET JOBB NEM TUDNI…

4 megjegyzés:

gneke írta...

Azt hittem azt fogod írni, hogy ZK-tól az ötlet...
Én nem kérdezem mit kérnek, ezek után pláne.

martine írta...

A legsötétebb napjaimat is felvidítják a gyerekeid :D :D :D

engie írta...

Édesek ezek a gyerekek :)))))
A vízre változó szinű ruhájú Barbie-baba létezik, van belőle mindenféle fajta változat (nem néztek egész véletlenül minimaxot a napokban? Ott fut ilyen reklám). A bicajt is meg tudom érteni (középső fiam is cangalázban ég, nem nagyon hatja meg őket , hogy éppen tél jön).
Na de ez a tetkó-dolog...hát azon én is felnevettem :))) Esetleg közölheted a kicsi hercegnővel, hogy az bizony fenemód tud fájni még elkészül (pláne popóra), hátha az eltántorítja ;)
Kitartás!!!!

Angela írta...

Ez olyan... perverz :-)