2010. szeptember 29., szerda

Hány gyereke is van a férjemnek?

Remélem három. De most nem A.-ról lesz szó…

Bár közszereplőkről is szó lesz a mai történetben, a neveket elhallgatom/megváltoztatom, hogy az ártatlanokat védjem.

Szóval jövünk ki az oviból, amikor összefutunk Zsófival és a nagymamájával. Zsófi ZK legjobb barátnője, így nagy az öröm. Szó szót követett és felajánlottam, hogy hazavisszük őket.

Zsófi nagymamája ezt nagyon hálásan fogadta, bár mint mondta, ez nem nagy ügy nekünk, mert úgyis csak két háznyira lakunk tőlük.

Már eddig is gyanús volt, hogy Zsófi nagymamája összekevert valakivel, de most már biztos voltam benne. Mert nem két házra lakunk Zsófiéktól, hanem két dombnyira.

Hogy érthető legyen a történet vége is, ígérem lesz vége is, bár nem tudom, mennyire vicces, tegnap A.-n lepróbáltam, és ő nagyon röhögött.

Szóval, hogy érthető legyen: Három celeb család járatja a gyerekét az óvodába. És igen, most nem fogok neveket mondani. Az egyik család nem is olyan igazi celeb, ha mondanám a nevét szerintem csak rémlene nektek. A másik család mamája és papája is nagyon híres, csodálkoztam is, hogy a mi ovinkba jön a gyerekük és nem valamilyen puccos magánhelyre. A harmadik családból több gyerek is jár(t) az oviba. Pepe csoporttársa volt az egyik nagyon helyes kisfiúk, és most a kislányuk ZK egyik legjobb barátnője. Nagyon közvetlenek és kedvesek, az apukát szerintem mindenki ismeri. Mondjuk a tévéből. És akkor itt be is kapcsolódunk a beszélgetésbe:

Nagymama: Láttam Pétert tegnap a tévében.
Én [én éles eszemmel kikövetkeztettem, hogy a harmadik papáról van szó]: Tényleg?
Nagymama: Igen, az a sok gyerek!
Én: Igen, Péternek nagyon sok gyereke van. Nem is tudom pontosan hány: öt, hat lehet, talán.

Aztán megérkeztünk, kiraktuk az autóból Zsófit és a nagymamáját és mentünk a dolgunkra. (Virághagymát venni és Bakkát oltatni.)

És nem is gondoltam a fenti kis beszélgetésre, egészen másnap reggelig, amikor Zsófi mamája telefonált. Nagyon kedvesen megköszönte a fuvart.

Én: Azt hiszem, Zsófi nagymamája összekevert valakivel.
Zsófi mamája: Igen, azt hitte, hogy te vagy Péter felesége.
Én: Péter felesége? De hiszen ő egy csinos, szőke hajú nő? Nahát büszke vagyok magamra!
Zsófia mamája: Igen, az anyósomnak csak az tűnt fel, hogy olyan sok gyerekülés van az autódban.

ÉS AZ NEM, HOGY FOGALMAM SINCS, HÁNY GYEREKE VAN A FÉRJEMNEK???

És nem, ezt nem kérdeztem meg Zsófi anyukától. Csak magunkat szórakoztatom a kérdéssel…

11 megjegyzés:

Unknown írta...

Arra nem is gondoltál, hogy lehet, hogy feltűnt neki, csak nem akart megbántani? :)))

Magdalena írta...

Felvilágosult nagymama, már semmin sem lepődik meg. :D

arabeszk írta...

Jó, de nincs az az autó amibe ANNYI gyerekülés beférne. Úgyanis annál is jóval több van neki

Erika írta...

Biztosan azt hitte, viccelsz. Ha már celeb nej vagy, bizti humorod is van.
Ha egy Péterre gondolunk....na annak én sem tudom, hány gyermeke van, hétre tippelnék.

Erika írta...

Vagy nem is Péter volt? :-)))

Daniella írta...

Poppy: nem 7+2?

Erika írta...

Jelentem, utánanéztem, nem bírtam magammal. De!!! :-)) Legalábbis tavaly tavaszig 9 volt...

Daniella írta...

de két alomból, úgy tudom, és ZK barátnőjének a húga az utolsó, akiről tudok, de mostanában nem láttam N-t terhesen...

Popianyu írta...

Igen, igen, azt olvastam, nem is terveznek többet. Ezt átbeszéltük. :-)

noiannája írta...

rájöttem!gerendás!

Eperlány írta...

Szegény Nagyika, biztosan már kissé fáradt.