2010. szeptember 21., kedd

Bakka haja

Bakka haja újra boldogságunk útjában áll. Mert megint többet kell veszekedni vele a fésülködéssel kapcsolatban, mint szeretnénk.

És ezért megint elbeszélgettünk vele.

Mi (A. és én, kivételesen egységfrontot alkotva): Bakka nem szeretnénk veled veszekedni a hajad miatt. Mit szólnál, ha rövidebbre vágatnánk és akkor nem kellene olyan sokat veszekedni veled a fésülködés miatt?
Bakka: …
Mi (lásd mint fent): Bakka egy hetet kapsz. Ha egy hétig minden reggel megfésülködsz, akkor jó. Ha veszekedni kell veled a fésülködés miatt, akkor megyünk a fodrászhoz.
Bakka: …
Mi: Érted, amit mondunk?
Bakka: Jó, menjünk a fodrászhoz.

Na, erre a válaszra egyikünk sem számított. És persze ezért a beszélgetés további részében hibát hibára halmoztunkam.

Én: SZUPER. Vágatunk neked szép Kleopátra hajat.
Bakka: Milyen az a Kleopátra haj?
Én: Legjobb tudásom szerint úgy tudnám elmagyarázni, hogy… [Elmagyarázom.]
Bakka: Kleopátra szép nő volt?
Én: Igen, úgy gondoljuk, hogy Kleopátra nagyon szép volt.

[Ezen a ponton kicsit okoskodik a család Kleopátráról és Egyiptomról.]

Bakka: Rendben.
Én: Remek. Akkor olyan hajad lesz, mint ZK-nak.
Bakka: TESSÉK?
Én: A Kleopátra haj kb. olyan, mint amilyen ZK haja.

Na itt szakadt el Bakkánál a szál. Mert olyan hajat, mint amilyen húgának van SEMMIKÉPPEN SEM AKAR. Azt hiszem, a „mit képzelsz, Mamika” is elhangzott, bár erre nem merek megesküdni, mert a vita hevében sok mindent mondtunk.

Mindenesetre átmenetileg célt értünk, mert Bakka minden reggel jelentkezik szépen kifésült hajjal.

És rendes, mert nem morog ZK haja miatt. Csak a fejét ingatja. És biztosít arról, hogy a fáraó-hajat elfelejthetem, mert neki olyan aztán nem kell.

1 megjegyzés:

Angiii írta...

Nekem úgy rémlik, h ZK-nak nem is olyan haja van...Vagy azóta stílust változtatott?!
Lécci növesszétek mind2 lány haját, nagyon jól áll nekik!!!De az is tuti biztos: sok hajjal sok gond van.