2010. szeptember 9., csütörtök

Naplóírás

Írásgyakorlásként idén nyáron is naplót írattam Pepével. Sőt ragasztgattunk is mindenféle emléket a naplójába: térképeket, szórólapokat, képeslapokat. Úgy állítottam be a naplóírást, hogy az egy teljesen természetes időtöltés. Mindenki ír naplót: eszünk, iszunk, kakilunk, naplót írunk.

Közepes mennyiségű hisztivel ment a dolog. És hogy bizonyítsam Pepének, hogy én is írtam naplót gyerekkoromban, előkapartam a füzeteket.

Mondjuk azt nem kötöttem az orrára, hogy 12 éves kori naplómat nézegetjük.

Emlékeztem, hogy én is ragasztgattam dolgot, de az váratlanul ért, hogy nemcsak képeslapokat találtunk a füzetben, hanem sprite-os üvegről leáztatott papírt, lekváros papirkát, cukrot, sőt teát is. Én ezt teljesen normális dolognak állítottam be a gyerekeimnek. Mert ugye mindenki elrakja a lekváros üvegről lekapargatott feliratot. Hogy felnőtt korában tudja, milyen lekvárt evett 1983-ben Görögországban.

IGAZ???

11 megjegyzés:

Angela írta...

14 voltam, mikor kezdtem, és eltartott úgy nyolc évig kisebb- nagyobb megszakításokkal. Abba órai levelezések vannak ragasztva.
Khm. Azt egyelőre nem mutatom meg a fiúknak.

Mamazon írta...

Természetesen

muzli írta...

Magától értetődik. :o)))

inda írta...

A húgommal a "szép papírokat" gyűjtöttük gyerekkorunkban. Egy nagy szatyornyi volt belőlük, amit a szüleink bizonyos időközönként kidobtak a szemétbe, ugyanis még a mosópor kartonja is "szép papírnak" lett minősítve általunk.
Naplómba pedig később sörröl leáztatott címke is van, úgyhogy szerintem a lekvár is ugyanúgy rendben van.

Ízbolygó írta...

Naná!
Meg aztán az más világ volt! Ezek kuriózumnak számítottak. Én nem olyan régen mutattam egy tárcsás telefont Dalmának, hogy lássa a hőskort. Teljesen értetlenül nézett rám, majd elmondta, hogy ezzel nem is lehet telefonálni, csak nyomkodóssal.

Névtelen írta...

Hogyne, en meg à kedvenc ruhambol kiszakadt cernat is beragasztottam volna legszivesebben

Névtelen írta...

Ciki, vagy sem, én még most is vezetek naplót... hagyományosat... papírra... tollal... igaz, nem ragasztgatok... (elmúltam 30)
Bár ha jobban belegondolok, a bloggerek is naplóznak... nem?

Kata

Fabrikák írta...

Ez teljesen normális))))))

MuciFoci írta...

Egyertelmuen mindent meg kell orokiteni, de igazandibol a kitartas a legfontosabb. Szerintem minden lanynak van valahol egy felig elkezdett naploja...

Es az emlekkonyvek! Nekem harom is volt. Imadtam megrajzolni a kozepen a vendegoldalt!

Magdaléha írta...

Egyértelmű! :-)
Mozijegyet, szép szalvétát, külföldi gyufás címkét!
/És mennyire jó ötlet a naplóíratás! :-)/

martine írta...

Perszehogy!

Nekem van egy szárított félcitrom-héjam, piros filctollal rajta a dátum: 1978. dec. 7. (anno egy valódi, igazi sárga műbőr kanapét szándékoztam volna belőle gyártani, csak arra nem számítottam, hogy kiszárad... meg hogy nehezen jön össze 6-8 négyzetméternyi belőle)