2009. november 9., hétfő

Végre döntöttünk...

Szombat este:

Én: Én hajlok rá. És te?
A.: Én is inkább az igenre gondoltam.

Ma reggel, a határidő lejárta előtt 1 órával:

A.: Alá kell írni a papírt, hogy kérjük-e!
Én: Én nem tudok dönteni.
A.: Mit írjak be?
Én: N-E-M T-U-D-O-M.
A.: Be kell írni valamit!
Én: Komolyan mondom, nem tudom.
A.: VALAMIT BE KELL ÍRNOM!
Én: Támogatlak!
A.: Akkor aláírom, hogy igen.
Én: NEM TUDOM! SIETNEM KELL!

Végülis aláírtuk, hogy igen.

Ha értitek, mire célzok.

A kommenteket lezárnám, ha tudnám, mert nem akarok már erről gondolkozni. Tudjátok, hogy egy gyenge kis virágszál a lelkem, gondoljátok meg, mit írtok!

Persze csak akkor lesz VALÓBAN aktuális, ha szerdáig egészségesek maradnak a gyerekek...

11 megjegyzés:

arabeszk írta...

És Ti magatokat?

Daniella írta...

igen, minket is. A. rengeteg utazik, én meg... az ciki lenne, ha csak én maradnék ki, egyébként az egyetemen miatt is lehetne, bár nekem volt már h1n1-es diákom és túléltem...

szuperapu írta...

Motivációs ajándék gyerekeknek az oltás mellé:
http://bigyoshop.hu/?q=products/show/sertes-influenza-h1n1

:D

Náncsi írta...

mi is oltattunk:) én holnap kapom meg valszeg, a gyerkek a pandémiáson már túl vannak csütörtökön kapják a szezonálisat.. elolvastam mindent amit lehetett, megkérdeztem mindenkit akit ismertem majd legjobb tudásom és lelkiismeretem szerint így döntöttem.. hát ennyi, várom, hogy mi lesz ez után,.. remélem semmi...

a mesélő írta...

Mi is igen, APA már felvette, csak az zavar, hogy azt mondják másikat is adassuk be mellé - szegény gyerekek így duplázhatnak, más meg megússza.

Köszi, hogy megosztottad velünk, adtál egy plusz lökést ezzel! Pussz!

Pillanyu írta...

Én múltkor írtam, hogy nem.
Most meg már egyszerűen nem tudom. Az ismerettségi körünkben 1 gyereket oltanak, a többit nem. A gyermekorvosunk javsolja, Ő beadatta a gyerekeinek.
Influenzásak még soha nem voltunk, de a kisebbik hétfőn kezdi az ovit. A nagyobbik meg szakközépiskolás...
Péntekig kéne döntenünk. De nem tudom... Nagyon nem tudom...

Piszke írta...

Nekem megvolt csütörtökön.Jól vagyok :) Először csak a kisebbet akartam (6, de mostmár megy a nagyobb is (11).
A gyerekorvosunknak 7 gyereke van és 25 éves kórházi tapasztalata. Szóba se került, hogy lebeszéljen.Sőt a család anyósi része meg rengeteg egészségügyi kapcsolattal bír, én gondoltam, nem erősködök, hogy az apjuk is oltassa be magát, de anyósom megoldotta 1 telefonnal ;)

Ízbolygó írta...

Beoltódtunk mi is. Mindannyian jól vagyunk, semmi tünet...
(mondjuk azt nem értem, miért jó ovis korúakat szülő nélkül oltatni. sztem elég nagy trauma még egy iskolásnak is, nemhogy egy ovisnak.)

a mesélő írta...

Az ovisokat nem szülő nélkül oltatjuk, kapunk időpontot és nekünk kell elvinni őket. Legalábbis itt nálunk.

Névtelen írta...

Mi is az oltás mellett döntöttünk, de még nem kaptuk meg.
Itt az oviban a szülő is jelen lehet (ha tud), amikor a gyereket oltják. El sem tudom képzelni, hülye helyzet lesz, és akkor még senki nem ájult el...
Pulcsi

Timi írta...

Mi is oltódtunk, nagylány (ovis), és szülők, de itthon figyelő kicsit még nem. Ezek után a tisztifőorvos rávilágított, hogy bár a nagy védett lesz, de simán hazahozza, és egy közös pohár elég, hogy a kicsi elkapja. Ennyit a körbeoltásról...Viszem a két és fél éveset is csütörtökön.