2009. november 2., hétfő

Újabb probléma

Szóval napok óta Jézuska-problémát rágjuk. Mit szeretne Pepe, mit nem, miért nem válaszol Jézuska.

Pepe: Az lenne a legjobb, ha visszaírni Jézuska. Zöld pipát tenne az az ajándék mellé, amit fog hozni. És pirosat, amit nem fogok megkapni.

SZUPER ÖTLET, PEPE!

Szóval állandóan erről beszél Pepe. Illetve beszélt, mert a hétvégén témát váltottunk.

Dédi születésnapját ünnepeltük szombaton. Külön műsort csináltak a dédunokák, az unokák (ezek voltunk mi, nem énekeltem, nem táncoltam, prózában utaztak) és a gyerekei.

Na innen jött valószínű Pepe legújabb, meglehetősen égető problémája.

Pepe: Milyen kár, Mamika, hogy nem ismerhetem meg az ük- és szépunokáimat.
Én: Pepe, irigylem a problémáidat!

Aztán osztottunk-szoroztunk.

Íme a megoldás, Pepe szavaival:

„Mamika, akkor 20 évesen megszülöm a gyerekeimet, 40 évesen az unokáimat*. 60 évesen az unokáim megszülik a dédunokáimat, mert akkorra már ők is termékenyek lesznek. 80 évesen jönnek az ükunokáim. És 100 éves leszek, AKKOR MAMIKA, BE FOGNAK MONDANI TV-BE, mert a 100 éveseket bemondják a TV-be**, akkor meg fognak születni a szépunokáim. Akikkel még 7 évet fogok tudni játszani, mert 107 éves koromban fogok meghalni.”

Na, jó terv? Vagy jó terv?

* A gyerekeimet még nem világosítottam fel szexuálisan, így úgy gondolják, hogy a fiúk szülik a fiúkat, és a lányok a lányokat. Szerintem ez így logikusnak hangzik. Bár Bakka valahogy kiszagolta már, hogy ez nem így van. De a másik kettő nem hisz neki. EGYELŐRE.
** Honnan veszi ezt???

12 megjegyzés:

Kiddy írta...

"Mamika, akkor 20 évesen megszülöm a gyerekeimet..." - bocs, de itt k. hangosan felröhögtem... =D
Imádom a gyerekeid!!!

Daniella írta...

igazi férfi, aki az igazán fontos dolgokat nem hagyja a nőkre...

Magdalena írta...

Annyira bírom, hogy semmi probléma nem állhatja útját, mindenre van megoldása! Miért is múlik ez el később? Vagy ő a jövő reménysége? :)

nana írta...

jó terv, mi az hogy! :)

Daniella írta...

Magdalena: az apja ugyanilyen...

Pelikán írta...

Khmmm, asszem en inkabb a zold pipakat raknam be a 8 tortenelmi konyv melle...

Magdalena írta...

Na, nem jár, hogy ilyenből kettő is legyen egy családban! :)))

Magdalena írta...

Jut eszembe: csak nem az apja szülte???

Daniella írta...

:-) egyébként van rossz oldala is ennek a menedzser szemléletnek...

Lublin írta...

jééé...!!nagyon fiatalon ezt én is kiszámoltam így! Már most késésben vagyok... :-)))

niniel írta...

Ha visszakapja a Jézuskától a kipipálgatott listát, hol marad a meglepetés??!!

martine írta...

Énszerintem jó terv :) És üzenem Pepének szeretettel, hogy ha a terv minden pontját a leírtaknak megfelelően teljesíti, ELŐSZÖR MÁR 20, MAJD AZTÁN 40 ÉVESEN IS BEMONDJÁK A TV-BEN :)))))


(De figyi, Daniella! Az elmúlt években a ti környezetetekben egyáltalán nem született kisfiú??? Vagy csupa lapos hasú anyuka/kerek hasú pasi párostól??? )