2009. november 25., szerda

Rendőrök

Autózok a Hegedűs Gyula utcában, és megállít a rendőr: Jó napot kívánok! Közúti gépjármű-ellenőrzés ellenőrzés.

Első lépésként az zavart meg, hogy olyan furcsa szóval illették a jogosítványt és a forgalmit, hogy hirtelen a személyimet és a lakcímkártyámat adtam oda. Aztán előkap

Aztán feltette a rendőr a keresztkérdést: Gépjármű-biztosítása van?

Válaszoltam: Őszintén mondom, fogalmam sincs!

A rendőr kicsit bogarászott a forgalmimban, majd elengedett.

A férjem szerint megtalálta, amit keresett…

Mert az a kis zöld papír az.

Fogalmam sincs, miről van szó...

10 megjegyzés:

szuperapu írta...

Az a "zöldkártya", nem? :)
(Kell egy csekk, vagy igazolás az aktuális időszaki befizetésről, és egy igazolás a szerződés meglétéről.)

Daniella írta...

tőlem kérdezed???

Zsuzsi írta...

Figyelj, nem ciki! Nekem sem lenne. Nálunk a Papa a papír-felelös. Èn meg a reggeli-ebéd-vacsora. Ès ez így jó nekünk.

Angela írta...

Üdv a való világban! :-)

Unknown írta...

Én azért nem vezethetek még egyedül mert ha megállít a rendőr menten elájulok... szerencse ha csak megállás után:D, Te leglább az alapokat jól csináltad, GRATULÁLOK!

Ízbolygó írta...

A zöld színű papírka a zöld kártya, x évenként megnézik a károsanyag kibocsátását a kocsidnak. A biztosítás pedig a KGFB (kötelező gépjármű felelősség biztosítás), ami meg kell, hogy ha balesetet okozol a biztosítód fizeti a dolgokat, Te meg mint károkozó kapsz szarabb besorolást és fizethetsz több biztosítást. Viszont ha ez nincs, kivonják a forgalomból a kocsidat, ami ismét egy valag adminisztrációval jár, hogy visszakerüljön.

Azért a rendőrnek sem lehet könnyű, hogy a hasonló szitukban ne röhögjön fel:-))

noiannája írta...

ugye, szőke vagy?

Névtelen írta...

Várjatok! A biztosítást nem tudják megnézni központilag? Vagy csak álmodtam, hogy nem kell hozzá papírt mutatnom, mert bepötyögik a rendszámot, és így megtudják, hogy van, vagy nincs???!!! Jajjj...
pulcsi

malyvacsiga írta...

Szilda,
én lassan 20 éve vezetek, és még mindig elájulok, ha megállít a rendőr.
Pedig tudom, mi a zöldkártya, a súlyadó-csekk és a kötelező csekk. :-) És be vagyok csatolva, és nem telefonálok, és a gyerekek ülésben ülnek, és MÉGIS infarktus!!!!!!

Névtelen írta...

Én 32 éve vezetek - egyébként tök ciki, hogy bevallom.... - és mindig berezelek, ha megállít a rendőr.... Asszem győztem a 32 évvvel :-))))