2009. november 9., hétfő

A férjem fehér fürdőköpenye

A.-nak van egy fehér fürdőköpenye. A törülközők mellett lóg a fürdőszobában.

Egy idő óta figyelem ezt a fürdőköpenyt. Egész furcsa foltok vannak rajta. Nem is tudom, hogy írjam le őket. Mert el sem tudtam képzelni, mi kerülhetett rá.

Nem is csesztettem a férjem, a fehér mosás úgyis mindig szűkös, gondoltam, bedobom-kimosom-megszárítom.

Meg is tettem.

Pár napig hófehéren világított a ruhadarab a fürdőszobában.

Aztán megyek kezet mosni.

Bakka ül a WC-n.

Már ő sem szokott hívni, ha törlés kell.

ÉS MIT LÁTOK???

Bakka lehuppan az ülőkéről.

Lehúzza a WC-t.

Majd a fürdőköpenyhez lép. Elölről beletörli magát. Majd hátulról is. Alaposan.

Majd kér, hogy adjak helyet neki a mosdónál.

Mert kezet mosna.

Mert a higiénia nagyon fontos.

És persze, megint én vagyok a hülye, mert a kézmosást ezerszer átvettem a gyerekekkel, de azt, hogy WC-papírba törüljük a fenekünket és nem másba, AZT EGYSZER SEM EMLÍTETTEM NEKIK…

8 megjegyzés:

a mesélő írta...

Hinnye! Bakka, kiakadtam!!!!! :)

Reina Nicolasa írta...

Szegény A. ...

HJuice írta...

Naivan azt hittem egészen a csattanóig, hogy Nálatok is a gyerekek törlik a kezüket a fürdőköpenybe (a nem túl alapos) kézmosás után...
Daniella, ezért (is) szeretlek olvasni! Mindig meg tudsz lepni! ;)

HJuice írta...

Amúgy meg az, hogy nem EMLÍTETTED nekik soha a vécépapírt, egy dolog. A felnőtt MINTA is számít... :D
(Bocsi, de második olvasás után kihagyhatatlan ziccer volt.)

Pelikán írta...

Csak annyit mondok, hogy nem Bakka az elso, aki ilyesmit csinal, tobbet nem irhatok, hazassagi titoktartas kotelez...

arabeszk írta...

B+! reggeli kávé mellé ez erős volt.

Natimi írta...

:)))
Ez még viccnek is jó esküszöm:)!!

Kemény a gyerek,de valahol érthető.Honnan tudná?

Jót nevettem!
A-nak elmondtad??

Üdv,
Timi

B. írta...

baszkuli itt röhögök a burger kingben (mert itt van wifi) a pultosok már hülyének néznek...