2009. november 10., kedd

A férjem nem olyan szőrös, mint Pierce Brosnan

Szóval este lámpaoltás után arról beszélgettünk a gyerekekkel, hogy kinek milyen szőrös a lába. A lányok nagyon örültek, hogy hamarosan nekik is olyan szőrös lesz a lábuk, mint nekem.

MERT TUDJÁK, MI A JÓ… AZ OSTOBÁK…

Megy a beszélgetés a maga medrében, amikor ZK a következő információt bízza ránk egyik kiscsoportos társát illetően: „Mamika, képzeljétek, Gergely olyan szőrös, mint egy igazi férfi”.

Nos, persze elkövettem egy elég nagy hibát, mert hatalmasat nevettem a beszóláson. Ezen meg a lányom jól megsértődött. Egész éjjel vigasztalnom kellett.

Rendben van. Legközelebb nem nevetek.

És mondani mondhatok valamit? Mondjuk: jegyezd meg kislányom, a férfi szőrösen jó!

Bár lásd a címet…

7 megjegyzés:

Age írta...

Én is szőrösen szeretem :)) Na ezt úton útfélen hangoztattam is. na most ez a szőr ez olyan hogy olyan érzékien szőrös, nem túl sok rohangál még a strandokon sem belőle. Még amikor egyedül voltam, mondták is a kollégáim, hogy na majd meglátom olyan lesz a férjem mint egy csiga, már mint olyan csupasz.... hát tény, nem ez volt az első szempont, amikor választottam :)

Pelikán írta...

De a Mamma Mia utan biztosan mondhatom, tuti, hogy jobban enekel. Marmint A. illetve barmelyikunk ferje :-)

Nora írta...

Én a kevésbé szőrösre szavazok, sőt, lehet csupasz is. És nekem bejött az is, ahogy a Brosnan énekel. Azért maradhatok még?

malyvacsiga írta...

Brosnan-t ide nekem, és a szőr meg nem érdekel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

a mesélő írta...

Azért amikor csomókban áll a hátán és a lába ujján az nekem nem olyan guszta:)
Nekem pont úgy jó a férjem ahogy van, alig szőrösen:)

Kiddy írta...

Én a csupasz felsőtestet szeretem. A többi már nem érdekel különösebben. Amúgy jól jártam. =D

Daniella írta...

Köszönöm a feedbacket! Ezek az igazán fontos kérdések!!!