2009. november 26., csütörtök

Néhány apróság

1. A diákok száma, akiknek leesett az álla, mert az előadásra WC-tisztítószerrel és hajlakkal érkeztem: 32. DE OKKAL!

2. A másodpercek száma, ami utána az autóba betuszkolt gyerekek veszekedni kezdtek: 3,5. NEM HISZEM EL. TUDUNK MI ENNÉL JOBBAT IS!

3. Az alkalmak száma, amikor a csomagtartóba tegnap berakott régi újsághalmok kiestek: 4. PEPÉVEL KIDOBTUK!

4. Az alkalmak száma, amikor az anyósom megengedte, hogy az apósom egyedül fektesse le a gyerekeket: 1. MA ESTE!

5. Annak a száma, ahányszor egy bizonyos kollégámat a pokolba kívántam a héten: 5. NO COMMENT!

6. Bírálatra váró szakdolgozatok száma: 2. MIKOR FOGOK KARÁCSONYRA KÉSZÜLNI?

5 megjegyzés:

Nora írta...

Azonnal szeretném tudni, hogy mire kellett a WC tisztítószer és a hajlakk! Jövő héten nekem kellene elkápráztatnom őket! HEEELP!

Füles írta...

anyukám főnöke rendszeresen lepasszolta a bírálatra váró szakdolgozatokat, mármint anyukámnak (Marika, ez úgyis a maga szakerülete), nagyon jókat szórakoztunk otthon se füle, se farka copy-paste megoldásokon. de a mai napig nem tudom, hogyan kell valakinek megmondani / megírni, hogy a szakdolgozata / óravázlata / órája gyalázatos.
ha ez a hajlakk valami látványos trükk, az engem is érdekel, a hatévesek még egy mágnestől is elájulnak, ha lenne némi robbantgatás vagy lángcsóva vagy mittomén, az jót tenne az imidzsemnek :-)
juteszembe, én NoNo-nál írtam a szakdolgozatom :D

Lina írta...

Ne haragudj, de ha eleget tettél volna a diákok elvárásának, és átküldöd nekik e-mail-ben a kész szakdologzatokat, akkor most a bírálat idejét megspórolhatnád, és karácsonyozhatnál :)

Daniella írta...

nem rossz ötlet...

Nora írta...

Ezt meg kell osszam veletek, bocs. A mostani szakdolgozóm, akit már tavaly megkértem, hogy ne adja be a dolgozatát, hanem írja újra, majd beadta és visszatapsolták, tegnap küldött egy e-mailt, benne az újabb szakdolgozati verzió. Azt írja, hogy el se kell olvasnom, mert úgyis beadja így. Ki merjem nyitni????

Füles: és milyen jót írtál :)))