2009. november 16., hétfő

Meg tudom magyarázni!

Várom a gyereket az iskola előtt. Jön is kisvártatva. És üvöltve meséli: Képzeld, Mamika, csak ketten éltük túl az oltást!

A várakozó szülők egy emberként hördültek fel. Vajon miért?

Múlt csütörtökön kapták az iskolában az oltást a gyerekek. Úgy tűnik, valamire ráoltattak, mert egy sereg gyerekek megbetegedett. Az oltottak közül majdnem mindenki, de a nem oltottak közül is rengetegen.

Holnap jön az ÁNTSZ…

Lehet, hogy hosszabb lesz a téli szünet, mint gondoltam???

7 megjegyzés:

matusi írta...

hmm... de legalább Pepe túlélte:)

Angela írta...

Nnna. Én meg most kezdtem a fejem a falba veregetni, amiért a "nem"- et kértem. Vagyis azt, hogy majd a házidoki adja be. Valójában időt kértem.

Angela írta...

Mi az, hogy valamire ráoltottak???

martine írta...

Jaj :( A francba :(( Basszus :(((

Az összes kiskölyöknek jobbulást, titeket meg kerüljön továbbra is messzire!

Én még mindig dilemmázom a dolgon és ez itt most nem az oltás irányába lökött megint rajta. Remélem, nem gondolkodom sokkal tovább, mint ameddig muszáj.

És: a SONKA???? JÓ VOLT??????

zsizsa írta...

Mi többek között azért nem oltatunk, mert a nagymamámmal ugyanez történt pár éve a sima influ oltástól (iszonyú beteg lett), és a környezetemben még három ilyen esetről tudtam eddig. Most ugye még többről...

Tinca írta...

Daniella, mizujs a suliban, van valami fejlemény? Kiszivárgott valami az ÁNTSZ vizsgálatból?
Hálistennek, hogy Pepével minden rendben!

Főfüge írta...

Szia! Itt is jelentkezhetsz játékra, a kísérletet nehogy komolyra vedd!!! Csak jelentkezz! Persze vicces válasz jöhet.
Várlak szeretettel. A játék ötlete, Viki után szabadon!
János
http://sonaj51.blogspot.com/2009/11/tergorbulet.html