2009. november 20., péntek

Az év levele…

… egy számomra teljesen ismeretlen diáktól érkezett. Sosem járt az órámra. Sosem láttam. Sosem hallottam felőle.


Kedves Dani!
Kérlek, küldd el számomra a szakdolgozatomhoz szükséges szakirodalmakat. Motivációból írom.
Köszi,
Adri

Kedves Adrienn!
Nagyon szívesen küldök neked cikkeket, ha megírod, hogy pontosan mire van szükséged.
Üdvözlettel,
Teljesnév Daniella

Kedves Dani!
Kétéves a gyerekem, otthon vagyok vele, nem tudok könyvtárba járni. Ehhez kellene anyag. [és itt beilleszt a hallgató egy hosszú részt egy cikkemből.] De ezt a cikket nem találtam sehol, mert nem tudom, hogy az évszám utáni 2-es szám, mire utal.
Üdv,
Adri

Kedves Adrienn,
még mindig nem értem, hogy mire van szüksége, de az a cikk, amiből idézett az interneten ingyenesen elérhető. A 2-es szám a lapszámot jelenti, azaz, hogy az adott évben hányadik számban jelent meg a cikk.
Üdvözlettel,
Teljesnév Daniella

Pár napja már elküldtem a levelemet, de válasz még nem érkezett. Talán az volt a baj, hogy a készre írt szakdolgozatot nem csatoltam a levelemhez???

14 megjegyzés:

Barbi írta...

Talán az. Hát van pofája! Hihetetlen!

Timi írta...

Ez a lányka tényleg motivációból akar írni?? :DDDD Bukta! :))

aarkus írta...

Szerintem legyél büszke a megértő, segítőkész, végletekig barátságos imidzsre, amit - ezek szerint - olyan jól sikerült felépítened, hogy személyes találkozás nélkül is hat másokra!

HJuice írta...

Ez de durva!!!
Nem mondom, volt olyan tanárom az egyetemen, akit vizsgán láttam először, nem tudtam, hogy év eleje óta tegeződünk, ráadásul véletlenül a jogászok tételsorából készültem fel, de EZ azért tényleg pofátlanság!!! (Ja, nem mentem át elsőre. Kíváncsiságból végighallgatta, mit villantok a jogászok anyagából, és azt mondta, ha következő alkalommal visszajövök a bölcsészekéből, megvan az ötös. De én legalább küzdöttem! Duplán.)

martine írta...

Mondjuk, ha a teljes szakdolgozatot nem is kéne megírnod helyette (bár, basszus, minek megy tanítani az olyan, aki még erre sem képes????), de azért a "motiváció" szó szűkebb és tágabb értelmezését elküldhetnéd neki :-))) Esetleg kitérhetnél arra is, hogy a motiváció nemcsak a szakdolgozat címében kéne, hogy szerepeljen...

Amúgy meg: add meg neki nyugodtan a címemet, igazán szívesen szórakoznék jó áron (mer' az motivál) egy szakdogával, az én gyerekeim már nem igényelnek törődést, ellesznek a ködben valahol... remélem, te leszel az opponens :)))

Angiii írta...

Megnyugodtam, mert nálatok is van idiótizmusban manifesztálódott hallgató....

Lina írta...

Engem úgy kivágott volna a konzulensem, ha tőle kérek szakirodalmat a szakdolgozatomhoz, hogy csak úgy röppenek. Mondjuk, amikor már én tanítottam, megkérdezte a hallgató az első előadáson, hogy hány alkalommal hiányozhat. Amikor érdeklődtem, hogy nappalis hallgatóként mi más dolga van hétfőn tíztől egyig, még ő volt megsértődve. Biztos, hogy ennyi embernek kell diploma?

g írta...

Szőrös szívűek vagytok, nagyon. Téged egy posztra motivált, menni fog ez neki.
Daniella, írd meg szerintem, hogy nyugodtan guglizza össze a szakdolgozatát, mert mivel két éves gyereke van, úgyis 2-kével átengeded :-)

g írta...

g = Pelikan

davir írta...

:D Hát én bocsánat, de ezen szétröhögtem az agyam...
Gyereke van, na! :D

Angela írta...

De mi az, hogy Dani???

m+m írta...

Hát ez hihetetlen! Tanszéki weboldalra vele, "így nem írunk SOHA e-mailt tanároknak" címmel! :)

Nekem eddig a csúcs az előző nap éjfélkor meg az óra előtt fél órával küldött üzenetek voltak (kiselőadás lemondása, házi küldése, stb.) de ez a levél viszi a pálmát! :)

Füles írta...

asszem nekem az volt a csúcs, amikor valakit nem engedtem át, mert az órák felén hiányzott, nem írt szemináriumi dolgozatot, és utána ment a tanszékvezetőhöz, hogy ő mindig ott volt, és mindent leadott, és én HAZUDOK. ha nem Bangkokban egy internet caféban ért volna utol a tanszékvezető emailje, akkor alighanem s.k. behúztam volna neki egyet. - gondolom, az illető azóta már lediplomázott, és vígan tanít valahol.

tilia írta...

Hú, úgy látszik, egyre több ilyen van... Nekem az egyik ilyen csúcstartó írta, hogy "Tisztelt Tanár Nő! Házidolgozattal szeretném teljesíteni a vizsgát! Várom a szakanyagot!" (próbáltam pontosan idézni - természetesen szó nem volt arról, hogy házi dolgozatot írjanak tetszés szerint vizsgázás helyett - ja, és ez a vizsgaidőszak utolsó hetében érkezett). Meg amelyik a dolgozatát két internetes cikkből ollózta össze (ill. illesztette őket egymás mellé) úgy, hogy még az igeidőket se egyeztette újra, és aztán panaszra ment, mikor megbuktattam, mondván, hogy ő ezzel egy délelőttön át dolgozott, nem igaz, hogy nem volt benne önálló munkája...