2007. augusztus 12., vasárnap

Vannak dolgok, amiket jobb előre tisztázni!

Esküvőre készülődünk. Pepe már napok óta tűkön ül. Nagyon szeretne menni.

Pepe: Még sosem voltam esküvőn!
Én: Hogyan mondhatsz ilyet? Hiszen az enyémen is ott voltál!
Pepe: ???
Én: Igen. Hat hónapos voltál.
Pepe: Jó, de arra nem emlékszem!

Egy nappal később.

Pepe: Tényleg ott voltam az esküvődön?
Én: Igen.

Pár pillanattal később.

Pepe: És előtte kivel éltem? Veled vagy Papikával?
Én: Khm, khm. Pepe, mi már az esküvőnk előtt is együtt éltünk. Mindkettőnkkel éltél.

Pár pillanattal később.

Pepe: És ki a papám?
Én (szerencsére teljesen tiszta a lelkiismerettel): Mindhármatoknak én vagyok a mamája ez biztos! Papika ott volt, amikor megszültelek titeket. Látta. És biztosan állíthatom, hogy mindhármatoknak Papika a papája!!!

Ezzel a téma lezárva, remélem egy életre. Ja, és igen, mindketten katolikusok vagyunk. Nem volt reverzális, és semmi multikulti. Tök uncsi.

Nincsenek megjegyzések: