2007. augusztus 4., szombat

Miért szeretem a férjemet? 1. rész

Szerdán egyedül vagyok itthon egész nap. Dolgozom . Harry Potter 7. részét olvasom. A 600 oldal elolvasásához szükségem van néhány órára (és nem 47 percre, ami a gyorsolvasási világrekord). (Erről persze gondolom nem csak nekem jut eszembe Woody Allen hőse, aki miután félóra alatt elolvasta a Háború és békét, azt mondta, hogy... de a poént gondolom mindenki ismeri.) Este 11-kor csukom be a könyvet, amikor hallom, hogy A. jön haza, vagy legalábbis valaki behozta az utcáról a kukáinkat. Münchenben volt egynapos munka-túrán. Fogadom a bejáratnál, A. kellően fáradt az utazástól, de ez nem veszi el a kedvemet, hogy panaszkodjak, nem tudtam enni egész délután, mert dolgoznom kellett olvasnom kellett Harry Potter 7. részét. Mit válaszol erre az én férjem?

a) Leszúr, hogy miért fogadom így.
b) Azt mondja, nem érdekli, fáradt, zuhanyozni és aludni akar.
c) Megkérdezi, hogy meghalt-e Harry Potter a 7. rész végén.
d) Előkap egy csülköt a táskájából, amit ajándékba hozott Münchenből.

Igen, a d) a jó válasz. A. kicsit bocsánatkérő, mert nem a kedvenc csülökvendéglőnkből hozta, hanem „csak” az Olympia Einkaufzenter-ből. Megbocsátok. A csülök még meleg és nagyon finom. Vajas zsemlével eszem. A konyhapultnál állva.

Nincsenek megjegyzések: