2007. augusztus 6., hétfő

Ocean's 13

Tegnap este láttuk a MOM Parkban. Két celebritást is sikerült felfedeznem. A pénztárnál Konta Barbara (ex-Barátok közt) álldogált barátaival barna virágos nyári ruhájában. (Alacsonyabb nálam, ami meglepő, mert én is elég alacsony vagyok. Soványabb is, ami nem túl meglepő. Mondjuk ő nem szült még három gyereket. Viszont én az első gyerek előtt is így néztem ki…). A moziteremben pedig kettővel mellettünk Gombos Edina (Bumeráng, Magellán) ült, tiszta fehér szerelésben, az egyik új szemüvegében, azt hiszem az elegánsban.

Szóval a film.

Öt rész, ahol röhögtünk:

1. Mexico-i gyári munkások betörnek a gyárba.
2. Oprah jelenet. A végén is.
3. George Clooney megkérdezi Andy Garcia-t, hogy „Are you ready?”, mire AG „I was born ready”, majd a tükörben George Clooney forgatja a szemét. (Ez a jelenet annyira jó, hogy már a filmelőzetesben is benne volt.)
4. Amikor a szállodakritikust kirúgják a szállodából.
5. ???

Öt dolog, amit nem értettem:

1. Hogy kerül az első fúrópajzs a föld alá? Miért romlik el ez a fúrópajzs?
2. Mi történt Brad Pitt nőjével? És George Clooney-jéval?
3. Hogy kerül a második fúrópajzs a föld alá?
4. Hogy kerül be az FBI szál? Az FBI-os az Matt Damon apja? Miért kellett ez?
5. Mit tettek a szállodakritikus ételébe? A mellettünk ülő pár vinnyogott a röhögéstől, de én nem értettem…
+1 Miért emlékeztet George Clooney egy általános iskolai osztálytársNŐmre? Miért? Miért? Miért?

Nincsenek megjegyzések: