2009. április 9., csütörtök

Posta

Kicsit bizonytalan vagyok, kit is szidjak a Francia vagy a Magyar Postát.

Pepe hónapok óta panaszkodott, hogy ő még soha nem kapott senkitől levelet. És hiába magyaráztam neki, hogy ő már a 21. század gyermeke és ne is várjon levélre. Ha kapni akar valamit, akkor nyisson magán egy email levelesládát. De ő csak sírdogált, hogy ez nem igazság.

Nem, nem azt kérem, hogy írjatok levelet Pepének. Mert ez a briliáns ötletet önállóan is sikerült kiviteleznem. Vettem három képeslapot Párizsban. Megírtam. Vettem bélyeget rá. Megkérdeztem, hol van postaláda és bedobtam. Mind a hármat. Egyszerre.

És tök helyes kis Nicolas-os képeslapokat vettem, gondolván mennyire fognak az én gyerekeim örülni.

Na, megint tévedtem.

Mert ma megjött a képeslap. ZK-é.

És hatalmas botrány tört ki. Pepe és Bakka veszekedett. ZK ragyogott, bár nem vagyok biztos, hogy a képeslap miatt, és nem azért, mert láthatóan szenvedtek a testvérei.

És rövid úton kiderült, hogy nem a Francia vagy a Magyar Posta hibázott, hanem én.

Mert nyilvánvalóan az én bűnöm, hogy ZK képeslapja előbb érkezett meg, mint a másik kettő.

Én: És akkor most kérlek, mondjátok meg, miért is az én hibám ez?
Pepe: Azért jött meg ZK lapja előbb, mert te őt jobban szereted, mint minket.

Vagy mégsem? Lássuk a másik véleményt.

Bakka: Azért jött meg ZK képeslapja előbb, mert ZK gonosz.
Pepe: Igen, ezért. Mert ZK egy gonosz kis ördög.

És ezen a ponton hagytam ott a társaságot. És bújtam be az asztalom alá. És arra gondoltam, nem is olyan rossz, hogy a tavaszi szünet csak néhány napos…

11 megjegyzés:

Pelikán írta...

Hmmmm... azt hiszem, benyomtam volna egy tabla csokit erre a parbeszedre...

Unknown írta...

Ez durva:(kiváncsi vagyok a tübbi lap érkezésének milyen visszhangja lesz.

Kiddy írta...

Magyar Posta a szidandó.

És ha ilyet olvasok, megrettenek, és elhatározom magamban, hogy egy gyerekem lesz és nem több. =D Nem sértésnek szántam! Csak az ilyen vitákat (hogy az anya kit szeret a legjobban) holtbiztos, hogy nem tudnám soha kezelni.
Ismét csak le a kalappal minden szülő előtt! =)

Daniella írta...

NINCS ITTHON CSOKI! Igen, ezért vagyok ilyen ideges!
Kiddy: A több gyerek jobb, mint az egy, mert elvannak egymással. :-)

arabeszk írta...

Ki vagyok akadva! Mi az hogy Pepe még nem kapott sosem levelet????
Én magam írtam neki élete első levelét Ho-ból! És a másodikat is, Tunéziából, tevékkel!

Kiddy írta...

Hát, a tág családban van két kisgyerek, a lány hétéves, a fiú három és fél, de folyamatosan ütik-verik egymást és csak veszekednek, veszekednek és veszekednek. Leginkább tárgyakon, vagy hogy ki vegyen jegyet a buszra és ilyenek. Na jó, nagy ritkán eljátszanak ketten, de ez tényleg ritka. Edződök azért mellettük, de egykének lenni sem olyan rossz. =)

Névtelen írta...

Megjött a többi képeslap?

Kiddy: ezért kell vagy nagyon kicsi korkülönbség vagy nagyon nagy. :-)

Daniella írta...

arabeszk: Bocs, de erről teljesen elfelejtkeztünk!
Névtelen: Még nem jött meg a képeslap, pedig már hajnalban kirohant Bakka a postaládához. Hiába mondtam neki, hogy kicsi a valószínűsége, hogy ÉJJEL jön a postás...

Névtelen írta...

de hátha mégis egyébként Ildikó, bocs hogy nem írtam alá

Daniella írta...

:-)

a mesélő írta...

Az a durva, hogy a kicsi nálunk is egy kis gonosz ördög:)( 2,5 éves ) Zseniális, tündéri, de valóban az és kicsinálja a két nagyobbat ( 6,5 és 9,5 évesek )

Amúgy meg azért az egykék elég magányosak és ált. vágyódnak egy vagy több testvérre:) És akinek több gyereke van, az tudja, hogy amit Daniella leírt az tök normális!