2009. április 24., péntek

Az esti fürdés

Az esti fürdés során kialakult konfliktus helyzetek miatt, az utóbbi időben külön fürdenek a gyerekek. De egy vízben.

Persze így is vita van. De most legalább nem kerül ki a kádnyi víz a fürdőszoba padlójára, mert a veszekedést még a fürdés ELŐTT bonyolítják a gyerekek.

Ma sem volt másképp.

Először ZK fürdött.

Aztán Bakka. Aki lelkesen kiabálni kezdett, hogy CSOKI VAN a fürdővízben.

Én nem asszociáltam semmire. De A. igen: Belekakilt valaki a vízbe!

Csak a fáradtsággal tudom magyarázni, hogy nem rohantam ellenőrizni a kád tartalmát, hanem vasalgattam tovább.

A. azért lelkiismeretesen megvizsgálta a csokis fürdővizet.

És nem csoki volt. És nem is kaki. Hanem fakéreg.

Mert nálunk megkezdődött a famászó szezon.

4 megjegyzés:

Pelikán írta...

Nem hiszem el, hogy nem mentel megnezni!!!!

Zsuzsi írta...

Hallod, irigylem a kötél idegeidet! ;O)

a mesélő írta...

Na és ha kaki??? Akkor leeresztjük és kész:) Volt már ilyen a történelemben ...

Daniella írta...

Igen, azért sem mentem oda, mert a kaki ügy, csak akkor érdekel, ha hasmenéses, de ha csoki, akkor nem...