2009. április 15., szerda

Pepe 7 éves…

Ez volt az első év, amikor nem a születése napját ünnepeltem, hanem a születésnapját.

Ha értitek, mire gondolok…

Nem telt a nap a nosztalgia jegyében, így inkább most is előre tekintek. Nem mintha gyorsítani akarnám az időt. Bár nem érzem úgy, mintha tegnap született volna Pepe, mert tegnap ZK született. Tegnapelőtt Bakka, így Pepének marad a múlt hét vége.

Ha értitek, mire gondolok…

Szóval kedves Pepe lássuk a két listát:

Remélem, jövő ilyenkor már

1. fogsz tudni olvasni.

2. fogsz tudni írni is, ha már itt tartunk.

3. meg fogod tudni kötni a cipőfűződet úgy, hogy az legalább néhány percig bekötve maradjon.

4. nem fogod elsírni magadat, ha Papikával megverünk a Fekete-fehér-igen-nem játékban.

5. nem fogsz arra törekedni, hogy minden egyes nyitott ajtón te lépjél be először.

6. úgy fogsz tudni elindulni a bicikliddel, hogy egyetlen arra járóban sem teszel maradandó kárt.

7. kevesebbet fogsz veszekedni velünk.

És remélem, hogy jövő ilyenkor még mindig

1. azt gondolod, nincs jobb születésnapi program, mint egy erdei kirándulás.

2. ennyire fogsz szeretni iskolába járni.

3. leszúrsz, ha azért cseszegetlek, miért nem nősz gyorsabban.

4. fogod szeretni a sóskát és a spenótot.

5. nem akarsz focizni járni.

6. érdekelni fognak azok a mélyebb történelmi összefüggések, amikről mi tőled értesülünk, annak ellenére, hogy a történelem kötelező érettségi tárgy.

7. napjában többször adod verbálisan és nem verbálisan is a tudtunkra, hogy mennyire szeretsz minket.

***

Ma este azt mondtad, hogy még nem volt ilyen szép születésnapod. Hirtelen nem is tudtam mit válaszoljak. Hogy örülök. Vagy, hogy remélem, még lesz ennél szebb is…

Hét éve ilyenkor, éppen bőgtem, hogy nem foglak tudni szoptatni, és hamarosan éhen fogsz halni. Mit mondjak? Nagy utat tettünk meg.

Köszönöm mindazt, amire tanítottál.

Igyekszem.

20 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ezen most elbőgtem magam....

Fércművek írta...

Én a határán vagyok...

HJuice írta...

Bizony, én is...

Kiddy írta...

Lehet, hogy nekem nem ér majdnemelpityeredni, de akkor csalok.
Szipp-szipp.
Isten éltesse a nagyfiút!

szuperapu írta...

Hát erre most mit lehet mondani...? ;)

Sziltó írta...

Boldogot és sokat!

Kata írta...

Isten éltesse a nagyfiút! ;o)

Névtelen írta...

Sok-sok boldog szülinapot Bakkának!
Ildikó

Angela írta...

Isten éltesse!

Popianyu írta...

Boldog szülinapot!

Névtelen írta...

ez de szép volt :)

a mesélő írta...

Boldog Szülinapot Pepe!!!!:)

Pelikán írta...

Nagyon boldog szülinapot Pepének és Boldog 7. Mamika napot neked is. Persze én is pityergek, óh ezek a hormonok...

Reina Nicolasa írta...

Boldog születésnapot, Pepe!

Csak mondanám, hogy se a történelemtanárom, sem én (aki szintén imádja a történelmet) nem élünk problémák nélkül cipőfűző terén. Szóval vagy történelmi érdeklődés, vagy mindig rendezett cipőfűző! ;)

Névtelen írta...

Bocsánat, azt hiszem megelőlegeztem Bakkának egy boldog szülinapot!
De ha lúd legyen kövér: boldog szülinapot Pepének (természetesen) és ZK-nak is!
És mindenkinek aki olvas!
Megyek alszom egyet, ha már ilyen hülyeségeket írok, azt hiszem rámfér az alvás!
Bocsi Pepe.
Ildikó

malyvacsiga írta...

De szépen írtad ezt!
Isten éltesse Pepét! (És téged is, csak úgy.)

Cserny Timi Pookah írta...

hajrá Pepe drága :)

Daniella írta...

Átadtam! Mindenkinek köszönjük! Bakka nagyon örült, hogy ő sem maradt ki!

Unknown írta...

Tudod Daniella, fantasztikus ahogy megfoglamazod az érzéseidet, és megosztod velünk. Remélem egszer én is ilyen szülinapi bejegyzéssel tudok majd megemlékezni a nagyfiam születésnapjáról, mert értéket adtál szerintem mindenkinek, aki elolvasta ezt a bejegyzést.
Naná hogy könnybelábadt a szemem, és naná, hogy ISTEN ÉLTESSE SOKÁIG, az egész családot, aki azzá teszi Pepét, aki!

Daniella írta...

Köszönöm Szilda!