2009. április 30., csütörtök

Csak, hogy védjem magunkat egy kicsit...

Mi: Szomjas vagy?
ZK: Nem.
Mi: Kérsz inni?
ZK: Nem?
Mi: Mit kérsz inni?
ZK: Nem.
Mi: Vizet?
ZK: Nem.
Mi: Jégkockával?
ZK: Nem.
Mi: Kólát?
ZK: Nem.
Mi: Koktélt?
ZK: Nem.
Mi: Teát?
ZK: Nem.
Mi: Pálinkát?
ZK: MAMIKA, AZT NEM IHATOK!
Mi: Mit kérsz inni?
ZK: Semmit.
Mi: Kérsz vizet? Jégkockával?
ZK: Nem.
Mi: Kérsz sóskalevest?
ZK: Nem.
Mi: Húslevest?
ZK: Nem.
Mi: Hideg tejet?
ZK: Nem.
Mi: Narancslevet?
ZK: Nem.
Mi: Almalevet?
ZK: Nem.
Mi: Mit kérsz akkor inni?
ZK: Sóskalevest.
Mi: Bocs, ZK, de az az egy blöff volt. Nincs sóska itthon.
ZK: NEEEEEEEEEEEEEEM.
Mi: Vizet? Jégkockával?
ZK: Csak jégkockát!
Mi: Azt nem kaphatsz, múltkor is majdnem megfulladtál tőle.
ZK: NEEEEEEEEEEEEEEM.

Mit mondjak, idegőrlő…

13 megjegyzés:

noi írta...

Próbáljátok meg a nurofen pipettáját, nálunk azzal volt hajlandó inni b, amikor majdnem kiszáradt.

Pelikán írta...

Reszvetem. Azert ha igy tud ellenkezni, annyira nem lehet kiszaradva :-) Jegkasa???

Itt amugy a gyomberre eskusznek. Modszer: gyerekkel a szensavat a gyomberbol latvanyosan kirazni, utana apro kortyokban itatni, mint barmi mast. Tudom, hogy pont a mult heten irta a bbc, hogy kamu az ilyen edes italok hatasa, de amikor 20 hetes terhesen benyeltem egy virust csak ez maradt lent 3 napig, persze elveztem a buborektalanitast is.

Angela írta...

És mi lenne, ha hagynátok, hogy ne igyon. Lehet, hogy nem szomjas.

noiannája írta...

vagy ha megtiltanád?

Névtelen írta...

gyümölcsleves?
egyébként részvétem, enyém sem tud igent mondani. :-)

Daniella írta...

köszönöm! azt hiszem túl vagyunk a nehezén: ma felébredt és múzeumba akart menni...
a gyömbér nem jutott eszembe, de legközelebb... Köszönöm a sok jó tanácsot!

a mesélő írta...

Ha nem hány és nem megy a hasa akkor iszik annyit, hogy ne haljon szomjan.
Nálunk a teák mennek, meg a gyümölcs turmixok ( tej+ fagyasztott gyümölcs)

( De jó neked, ZK. bizti tök gyorsan lett szobatiszta, az én folyton ivő legkisebbem egy éve próbálkozik, de nem haladunk sehová ....-éjszakára továbbra is kell a pelcsi )

Angela írta...

Banyuc: Ismerek olyan tíz évest, akinek szintén kell :-(
Ez így morbid persze, hisz ő beteg, csak úgy eszembe jutott. Szegény azért nem mehet táborba, mert éjjel bepisil.

Daniella írta...

bocsánat, nem akartam senkit félreveztni: sem ZK, sem Bakka nem szobatiszta. Pepe és Papika igen. És én is, bár én csak 12 éves koromtól...

B. írta...

És ha mondjuk látványosan leraksz egy-egy poharat Pepe és Bakka elé majd azt mondod, hogy "húúú ez nagyon finom innivaló, de ZK ilyet még nem kaphat!"?
Akkor tuti kell neki, nem?

a mesélő írta...

Nem mondom, hogy huhh akkor jó, mert nem:) És én nem is szoktam ezen a témán absz. lihegni, csak most már erősen furcsánlom, hogy valaki ( Leila) 22 hónapos korától szobatiszta, de csak amikor nem alszik és ezen úgy tűnik nem akar változtatni.És lassan 3 éves, mennénk az oviba, oda meg nem mehet pelcsivel. Pedig jó lenne ha a nyáron egy két hetet járhatna a nővérével egy csoportba a beszokás miatt, mert utána Vió már suliba megy.

Daniella írta...

B.: Nagyon jó a gondolatmenet!
banyuc: én sem foglalkozom ezzel. Az óvodában du. nem kapnak pelenkát, az óvoda előtt 1 héttel vettem le Bakkáról. Egyelőre még nem volt bent semmi gond... ZK-ról is csak nyár végén fogom levenni délutánra... Persze csak, ha nem kéri magától előbb...

Névtelen írta...

Az Igen, talan igy