2007. december 20., csütörtök

Pepe megírta levelét

Íme:



Betűhív átírás:

KORONGOSA

KORONGPAT

FEKETE

VILÁGOS

ZÖLD

PIROS

[Most ne menjünk bele mi is ez a mágneses-korongos játék, mert a világ legnagyobb hülyesége… Pepe rajong érte: „Ha meghalok, a koporsómba rakjátok be a korongokat is!”]

Javaslatomra a lábtörlő alá rakta be, onnan biztos elviszi a Jézuska.

Másnap reggel persze ment megnézni, mi történt a levelével. Jézuska és az angyalok sem jártak felénk, mert a levél még ott volt. [Tudom, botrányos szülők vagyunk. Teljesen elfelejtkeztünk róla, hogy kivegyük onnan.]

Pepe: Miért nem vitte el?

Én: Nem tudom, lehet, hogy nem volt rá ideje.

Pepe: Biztos Pettsonéknál volt.

Én: Biztos.

[Kicsit később.]

Pepe: Maradj fenn éjjel jó sokáig, vagy egész éjjel.

Én: Jó, egész éjjel fennmaradok. [Én? Ha-ha!]

Pepe: Ha látod a Jézuskát vagy egy angyalt, akkor add neki oda a levelemet.

Én: Rendben.

Pepe: És ha nem viszik el a levelemet, akkor vegyétek meg ti a korongokat!

Nincsenek megjegyzések: