2007. december 18., kedd

Advent harmadik vasárnapja

Jó, mert nem tudjátok, hogy mi volt vasárnap és mi hétfőn…

Felraktuk a kerti díszeket. Csak azért mentünk ki a kertben, mert a szomszédhoz néhány tűzoltó és mentő érkeztek. A gyerekek rohantak persze katasztrófa-turistáskodni. Pepe szavait idézem: „szénmono volt a szomszédban, de Bakka ezt még nem érti”. [Nem történt szerencsétlenség! Jól van mindenki. Nem, a mi kazánunk nem a házban van, hanem a garázsban. Rólunk úgy fogtok hallani, hogy a garázs robbant fel…]

Megcsináltuk az ablakdíszítést, mű-hóval. Nagyon lelkesek voltak a gyerekek, főleg ZK, de nem igazán gyerekeknek való feladat. A kert felől raktuk fel, mert hiába van rajta a spray-n (?), hogy lakásban is lehet használni, én nem mertem. Jó is volt, mert rettenetesen büdös, bár a gyerekek előszeretettel szagolgatták…




Újabb gyertyát gyújtottunk meg a koszorún.


Pepe megírta levelét a Jézuskának, de ez már egy másik történet...

2 megjegyzés:

Kata írta...

Tavaly mi is fújtunk az ablakokra és szerintem is rettenetesen büdös, úgyhogy Ti voltatok okosabbak, hogy a kültéri használatot választottátok! Én idén inkább matrickát gyártok, azoknak legalább nincs szaguk, viszont sokkal macerásabbak ... :)Hja, ez van!

Daniella írta...

Tényleg azt el is felejtettem írni, hogy legalább 100 db mikulásos matricát ragasztottunk fel az üvegfelületekre! Ki fogja lekaparni???