2009. szeptember 25., péntek

Hurrá, péntek van!

Az úgy kezdődött, hogy szerdán kontroll vizsgálatra kellett vinnem a torkomat. Szerintem teljesen feleslegesen. Mindenesetre, hogy jobban kihasználjam az időmet, gyorsan beszereztem egy torokgyulladást. Még se menjek hiába.

Az orvos, miután olvasószemüvegével átbogarászta a leleteimet, levette a szemüvegét, belekukkantott a torkomba és megállapította, hogy vírusos és nem bakteriális a fertőzés. Majd egy adag homeopátiás szerrel az utamra bocsátott.

Annak ellenére, hogy gyakorló hipochonder vagyok, mindig meglep és váratlanul ér, amikor kiderül, tényleg van valami betegségem. Mondjuk, jó a rosszban, hogy ilyenkor legalább már nem kell aggódnom, hogy megbetegszem…

Csütörtökön aztán elkövettem azt az alaphibát, hogy betegem elmentem dolgozni. Talán nem kellett volna. A lányokat még elhoztam az óvodából, de Pepéről elfelejtkeztem. Mit mondjak? Nem esett jól neki.

Ma reggel már kb. 2 órába telt, míg emberi külsőt bírtam ölteni, majd elmentem egy nagyon fontos megbeszélésre. Ahol nem intéztünk semmit.

De mindegy, mert péntek van! Jó pihenést!

4 megjegyzés:

a mesélő írta...

gyógyulj meg gyorsan!!!!

Eszter írta...

Nektek is kellemes hétvégét :)

martine írta...

Gyógyulj meg a torokfájásból! A hipochondria sajnos krónikus, legfeljebb tünetmentes egy kis időre... és én azóta is nagyon várom ám a hipochondriáról szóló értekezés második részét! Persze, csak ha már meggyógyultál!

Évi írta...

Jobbulást mielöbb.

Eddig azt hittem az én gyerekem találmánya a "bébikönnyü", amitöl kiütést kapok, de már megszoktam.
Ezek szerint nem:-))

Szép hétvégét, Évi