2009. augusztus 2., vasárnap

Ma két éve…

Nem tudom, hogy egy igazi jó anyának mi kellene az első dolga legyen, amikor három gyerekkel és férjével hazaérkezik. Mindenki fáradt, nyűgős. Mindenki akar valamit:

A kertkapu becsukódni.

Az autó beállni a garázsba.

A csomagok el akarják pakoltatni magukat.

A madarak vizet akarnak.

A gyerekek enni, inni, pisilni és beszélgetni.

A. egy kis nyugalmat szeretne, gondolom.

És én?

Én megnézni, hogy hagyott-e valaki üzenetet a blogomon, ami ma két éves.

Köszönöm, hogy olvassátok. Köszönöm, hogy üzentek.

Nagyon sokat jelent nekem!

***

A tavalyi hagyományhoz hasonlóan, íme a megíratlan témák listája:

1. ZK autóvásárlási problémái. (Van benne fütyibe rúgásos rész is…)
2. Pepe olvasni tanul.
3. Bakka ruhái.
4. Jó tanácsok ajándékcsomagolásról. (Sütőpapírt nem fogja a cellux…)
5. Nyáron is iskolába akarnak járni a gyerekek, és ők mondják meg, milyen óra legyen!
6. Mi a kapcsolat a jóság és a szemüvegem között?
7. Milyen barátaim vannak a dolgozómban? (ZK kérésére)
8. Ki hová üljön az autóban?
9. Papikát autóval követjük a bicikliedzésére.
10. Legózunk az autóban!
11. ZK alszik. 4563. rész.
12. Bacon.
13. Óriásplakát trendek.
14. Finommotoros kézmozgás és a csipetkeszaggatás.
15. Köszönés.
16. És az örökzöld témám: takarítok!

***

Azt szoktam mondani, hogy ez az én blogom és nem kívánságműsor. Arról írok, amiről kedvem van. De most a születésnap tiszteletére: Lehet kérni. És lehet kérdezni. Ha valaki kíváncsi lenne valamire…

***

Még egyszer: Köszönök mindenkinek mindent! És akik feliratkoztak, ide oldalra, azoknak külön!!!

Tényleg!!!

31 megjegyzés:

Lepkevár írta...

Boldog szülinapoot a blogodnak! :)

Mi köszönjük a kedves, humoros bejegyzéseket!

(Az én fel nem tett kérdésemet megválaszoltad a múltkor a vacsoráztatással kapcsolatban és köszönöm, megnyugodtam, hogy nem csak nálunk drámai a helyzet. :) )

Lublin írta...

Isten éltesse a blogod - meg Téged is :-)

engem a legós rész érdekelne :-))

Fércművek írta...

Igazság szerint ebben a sorrendben és minden érdekelne :), de a csomagolás megszállotjaként az a sütőpapír-cellux dolog az érdekelne. :)

Kata írta...

Én is gratulálok a blogszülinaphoz! Nagyon szeretem a blogod, Szabi a mai napig emlegeti azt az estét, amikor Rád találtam ( talán Szirkáéknál kommenteltél és úgy tévedtem ide ) és nagyon halkan próbáltam nevetni, nehogy a lányok felébredjenek, de ez nagyon nehéz volt, így valami nyűszítés félébe csapott át a jókedvem! :o) Szóval, én is köszönöm a sok vidám pillanatot!!!
És ha kérhetném, miért és hogyan kellett követni A - t az edzésre??

Angela írta...

Már egyszer céloztam erre a kívánságra: a szexuális életed érdekelne pattanások nélkül :-), és gyerekkel az ágyatokban. Csak nekem írj egy ilyet, léci

grey írta...

Gratula a bloghoz! Nagyon-nagyon jókat nevetek a történeteiden, és én is többnyire este, gyerekaltatás után, és próbálok nem túl hangosan derülni, de ez nem szokott sikerülni! :-)
Az anyai lét kellemetlenségeit ilyen humorba burkolni és ezáltal örömmé varázsolni szerintem misszió! Legalábbis számomra néha megváltó érzés...
Köszönet érte!

e írta...

gratula-gratula tőlem is!

ja és FYI, szerintem miattad fogok csúszni egy félévet a diplomám megszerzésével, mert pár napja bukkantam a blogodra (még egyszer köszi kata!) és azóta folyamatosan itt lógok és vigyorgok, ahelyett, hogy anyagot keresnék a szakdolgozatomhoz. bEzony.
és nagyon megéri.
köszönöm neked és a zseniális agyadnak meg az inspiráció-forrás családodnak!

a wishlist egyetlen item-je meg az lenne, hogy magadról írj komolyabb, mélyebb dolgokat. ofkorsz komolytalanul, nehogy még valaki elhiggye.

szuperapu írta...

Szép, és gratula!
Ha én nem az óriásplakát trendek elemzését kérném akkor meglepődnél. De a mai napra már jutott neked izgalom, tehát...
Írhatnál már egy posztot az óriásplakátokról nagy igazán! ;)

martine írta...

Boldog blogszülinapot!

Én is Szirkáék oldalán találtalak és most már legalább egy éve nagyon lelkes olvasód vagyok, hacsak nem számítok már túlon túl lelkesnek, mert reggel felkelés után ez az első a kávémhoz és már lassan nem is tudom, melyik kell jobban az ébredéshez. Azért napközben MÉG kávéval kínálnak :)))


Nagyon érdekelne (többek közt) a ketteshármasötöshatoshetes pont.

Cila Zzy írta...

Mi köszönjük, hogy írsz! Olyan tuttti a blogod, hogy rendesen függőd vagyok!

Füles írta...

boldog szülinapot! remélem, még sokáig élvezni fogod a blogolást :-)

az olvasástanulásról szeretnék olvasni (nem tudom megtagadni magam én sem, még álmomban is olvasni tanítok, grrrr).

Popianyu írta...

Boldog blogszülinapot!!! Még sok sok ilyet! Most sajnos nem jut eszembe semmi kérdés, hajnali fél öt múlt...

Évi írta...

Én sem tudok mást írni mint a többiejk.Egyszerüen IMÁDOM ezt a stilust.
Szoktam vinnyogni rendesen, mert általában akkor olvasok mikor a csajok alszanak:-).

Nemrég találtam ide, de nem megyek az TUTI, el innen.

Nekem még van mit olvasom(értsd pótlás az elmúlt hónapokról).Újként még extra kérésem sem ehet, nekem még igy jó ahogy van:-)).Ismerkedek Vekletek.

csak egy kérdés!!!
Kilinkelhetlek a mi blogunkba oldalra????

Boldog Blog szülinapot!!!!

Évi, meg a Csajajai

Évi írta...

Úristen, bocs a rengeteg elütésért.......

Lealina írta...

Boldog blogszülinapot!
Nekem egy barátnőm ajánlotta a blogot. Annyira megtetszett, hogy az elejétől kezdve elolvastam, mint egy könyvet. Mire a végére értem, ugyanazt a tátongó űrt éreztem, mint egy-egy jó regény kiolvasása után. Az én férjem is rám szólt, h ne röhögjek meg vinnyogjak már olyan hangosan. Pedig nálunk nincs gyerek. :)

Régen írtál az olvasmányaidról. Hol tartasz a házi könyvtárad el-nem-olvasott-regényei feldolgozásában?

Daniella írta...

Köszönöm szépen!!! Igyekszem sort keríteni minden kérdésre!
Köszönöm, azoknak külön, akik saját lapjukon kitették a linket, ezt tegnap elfelejtettem megköszönni!

mb írta...

Én is imádom az írásaidat! Gondoltál már a könyv kiadásra? Szerintem nagy sikere lenne!
Úgy látom, vagyunk itt többen komoly Bakka és Pepe kalandjai függők... :-)
(...amikor bekapcsolom a gépet, az első, hogy ide bekukkantok!)
És van egy csomó anyuka ismerősöm, aki szintén imádná, de csak ha kezébe nyomnám az ajándék-könyvet, mert amúgy nem számítógépeznek..és rendesen helyre tennéd az önértékelésüket, no és a kedélyállapotukat!

Szóval köszönöm én is a vidám perceket, fontold meg ezt a könyv dolgot szerintem!
Üdv.: Mukicsbea

Angela írta...

Ezt a könyv dolgot már én is akartam mondani. Szerintem bestseller lenne. Szuperapu meg illusztrálná :-)

malyvacsiga írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz: boldog blog-szülinapot!

A takarításról kérnék egyet, mert én magam nem vagyok az a tisztaságmániás, és hátha kiderül, hogy más sem. (Vagy lehet, hogy csendben elkullogok utána port törölni.)

kata írta...

Boldog szülinapot az írójának!
Én köszönöm, hogy olvashatlak.
Nekem csak mennyiségi kérésem lenne, hogy: SOKAT!

Kata, aki kiugrott a zugolvasásból

Mária írta...

Szia!
Egy ideje olvaslak már, így illendő jelentkeznem, hogy te is tudj róla.

Boldog blog szülinapot kívánok! Olyan kedves vagy.

Ízbolygó írta...

Boldog második blogszülinapot!!! Örülök, hogy olvashatlak!
(én is valahogy augban kezdtem és két éve. lehet ezért szeretek Hozzátok járni?:-))

Névtelen írta...

Először is boldog szülinapot a blognak!
Másodszor pedig ha lehet kérni én a bicigli és autó történetét szeretném. (és persze a többit is, de persze minden lehetetlen)
Harmadszor: KÖSZÖNÖM, igen így, KÖSZÖNÖM, hogy olvashatlak, és megnyugodhatok, hogy senki sem lehet tökéletes gyereknevelés terén, de igyekezni lehet és kell.
Ildikó

Daniella írta...

Köszönöm nagyon! Tényleg!

Névtelen írta...

Megkésve, de azért még érvényes!
Nagyon jó olvasni a blogodat! Élvezetes, jó magyar nyelven íródik (ez mániám hmmmm), tanulságos, vidám, lelkes, boldogságos, humoros....
Én egyszerűen KÖSZÖNÖM, hogy mindig felvidítasz!!!

Cserny Timi Pookah írta...

jaj lehet még csatlakozni? nagyon boldog szülinapot, kedves Daniella blogja!!
Bakka ruháiról szeretnék olvasni, természetesen :)

Dorka írta...

Happy Blog Bday!!!
Emlékszem hogy teljesen véletlenül kerültem ide, mikor a google Klöden névre kidobta a blogodat. Szal az Astanás bejegyzés óta( az sem mostanában volt) vagyok rendszeres olvasód.
Nem szeretnélek hosszasan dícsérni, mások már úgy is megtették helyettem, helyette inkább őszinte leszek: lévén 19 éves néha megijedek a családi élet nehézségeitől, de a következő bejegyzés máris újra kedvet csinál a jövőbeli család alapításhoz! Jó látni, hogy sehol sem mennek tökéletesen a dolgok, de humor és szeretet segítségével nincsenek legyőzhetetlen akadályok!

Kiddy írta...

Én meg fel sem köszöntöttelek.
Szóval boldog blogszülinapot! =)
És legyen a bacon, mert azt még talán senki sem kérte.
Ugye, még 100 évig blogolni fogsz? =D

Daniella írta...

Köszönöm nagyon! Dorka: Sokkal szarabb mint képzeltem. De tényleg. De ami a furcsa, hogy egyben sokkal jobb is. De sokkal...

36évi írta...

Folyamatosan olvaslak, véletlenül találtam rád, amikor már a sokadik foltvarrós barátnémnál láttalak.
Azóta is egy felüdülés téged olvasni, van kettőm nekem is, és NAGYON megnyugtató, mikor hasonszőr eseteket/mondatokat/érzéseket hallhatok máshonnan. Köszönöm, hogy írsz, és hogy őszintén írsz. Nme választok, mert BÁRMIT elolvasok tőled. :)
Ja, BoSzü neked és s blogodnak.

(bocs, előbbit én töröltem, véletlenül munkázós nickkel voltam bent.)

Daniella írta...

Köszönöm 36évi!