2009. augusztus 24., hétfő

Az optimista és a pesszimista beszélget

Már említettem valahol, hogy a férjem az ostobaságig optimista. Én meg, nos, ha jókedvem van, akkor realista vagyok, ha rossz, akkor pesszimista.

Nyilván való, hogy A.-nak van valami trükkje, amivel optimistán tudja szemlélni a dolgokat. Ezt a trükköt azonban nem hajlandó elárulni nekem. MERT NYILVÁN ÉLVEZI, AHOGY SZENVEDEK.

Csak egy rövid részlet egy beszélgetésünkből:

Én: Miért vagy optimista? Mi a trükköd?
A.: Nincs trükköm. Miért NE lennék optimista? Te miért vagy pesszimista?
Én: Hogy miért vagyok pesszimista? MERT A VÉGÉN MIND MEGHALUNK!
A.: Ez egyáltalán nem biztos*. Lehet, hogy mire odaérünk már olyan génsebészet lesz, ami minden betegséget tud gyógyítani.
Én: NEM AZT MONDTAM, HOGY ÖRÖKKÉ AKAROK ÉLNI! Csak azt kérdeztem, hogy mi a trükköd. Amivel optimista tudsz lenni.
A.: Nincs trükköm.

És innen folytatjuk elölről…

* Ez tipikus A. Csak ha védeni akarnátok, mert azt mondtam, hogy balekként optimista…

6 megjegyzés:

Popianyu írta...

Nem tudom, az én uram is ilyen optimista. De talán még szerencse, mert hová is vezetne az, ha két pesszimista élne egymás mellett? :-)) Sok jóra nem....Csak hergelnénk egymást és hatványozódna a pesszimizmus. :-)

VacskaMati írta...

Amikor szulni keszultem, hemzsegtek korulottem a magukat kockasra aggodo kismamak (okes, volt par olyan is, ahol nem volt sima a terhesseg, de megjegyzem, abbol a truppbol, akikkel bent voltam a korhazban, mindenkinek szep es ep babaja szuletett). En meg egyetlen mondatot mondtam mindegyiknek, de azt nagyon sokszor:

Mar miert is lenne barmi baj?

Ennyi a trukk:)))

a mesélő írta...

Irigylek minden optimista embert, én is inkább realista vagyok és a férjem is, sajnos néha túlságosan is, így mi az élet árnyékosabb oldalát látjuk általában és ez nagyon lehangoló tud lenni, főleg ha az ember balsejtelmei többnyire be is igazolódnak- utálom ezt. Úgy szeretném nem így látni a világot!

Daniella írta...

Igen, jó, hogy A. optimista, mert különben, el se tudom képzelni...VacskaMati: Rendben, mondogatom! Banyuc: annyira értem!!!

nyuszifül és vízitorma írta...

És te azért szereted, mert pont ilyen...

Daniella írta...

ja, persze... :-)))