2009. augusztus 31., hétfő

Kire ütött ez a gyerek?

Hát kire? RÁM!

Végre eljutottunk ZK-val a gyógytornászhoz. Az első dolog, amit észrevett a nő az a gyerek pókhasa volt. „Jó sokat ebédeltél”, mondta. Nem akartam vitával nyitni a dolgot, így nem szóltam semmit. A gyerek egyáltalán nem ebédelt, hanem pókhasa van. Amit tőlem örökölt. A két testvérével együtt. A jelenség Bakkánál nem okoz különösebb gondot, mert ő a hízásra való hajlamomat is örökölte (HURRÁ!). Pepénél és ZK-nál viszont a cingár testfelépítésük mellett ijesztő a nagy pocak. (Pepét csecsemőkorban külön ultrahangra is kellett vinnem, mert a gyerekgyógyász nem hitte el, hogy nincs semmi a gyerek hasában…)

De vissza a gyógytornászhoz:

A 25 perc arról szólt, hogy felmérte, hogyan tud a gyerek mozogni. A következő tanulságokat vontunk le:

1. Úgy ül le a gyerek, hogy kizárható a komoly csípőprobléma.
2. Nagy fájdalmai sem lehetnek a csípőjében, mert úgy ülő helyzetben úgy ugrált a labdán, hogy a gyógytornász az életéért retteget. Szerencsére a gyerek nem fejelt le senkit. Mondjuk, én erősen behúztam a nyakamat...
3. A jobb csípő „minimálisan” kötöttebb, ami miatt nem kell aggódni.*
4. A jobb fenékizmai (persze ezt valami csodás latin szóval mondta a nő) kicsit sorvadtak. Ezért sem kell aggódni.
5. A gyerek nemcsak a pókhasát örökölte tőlem, hanem a hasizom hiányát is. A rengetek gyakorlat közül egy volt, amit sehogy sem tudott megcsinálni, MERT A HASIZOMÁT KELLETT VOLNA HASZNÁLNIA.

* Persze ez nem jelenti, hogy én nem aggódom. Mert az utóbbi időben főállásban aggódom ZK-ért...

6 megjegyzés:

Sziltó írta...

Remélem minden rendben lesz ZK-val!!!

malyvacsiga írta...

Én is remélem.

Apropó, hasizmom "nekem sincs", ijesztgették is a szüleimet gyerekkoromban, hogy a majdani terhességet nem fogom tudni lábon kihordani a hátfájás miatt.
Aha. Igazuk lett. Hahaha. Immár hatodszorra fekszem(????) végig a 9 hónapot... :-p

Kiddy írta...

Mályvacsiga, megint babát vártok???

Jajdejajdejóóóóóóóó!!! =D

Nagyon örülök!!! =))))))
De tényleg. Sok boldogságot, jó egészséget kívánok. HOgy vagytok?

(Én kerestelek a Szent György nappal kapcsolatban ímélben.)

malyvacsiga írta...

Kiddy,
off: igen. :-)))) És jól vagyunk, minden rendben van.
on. :)

Névtelen írta...

Kedves Daniella,
igazán bocsánat, ui nem a témához tartozik, inkább csak kis vigyasz:
nem találom az egyik fiam (a kicsi) bizonyítványát... holnap kellene bevinnie. A másiknak (ő a 19 éves) meg az adókártyáját nem találom, pedig anno tévedésből kettőt is kiküldtek, de egyiket se lelem.....
Asszem ez nem az én napom....

Daniella írta...

örülök, hogy egymásra találtatok!
Annamária: ez a hét ilyen. Nekem épp az autóm esett darabokra, hogy egy kicsit nehezítsük a pályát...