2008. január 2., szerda

Lake House (2006)

A Speed 1-ben már megállapíthattuk, hogy Sandra Bullock és Keanu Reeves nagyon helyesek együtt, ami a Tóparti ház is megerősített (Vissza a jövőbe és a Nő kétszer pepitában…), bár a filmet nehezen értettük, annak ellenére, hogy kiváló mentális és intellektuális adottságokkal rendelkezünk.

Az utóbbi héten többet ettünk, mint aludtunk, és többet játszottunk a gyerekekkel, mint dolgoztunk volna, ami megzavart minket, hogy megértsük

1. a film összevissza rendezett idősíkjait követni tudjuk.

2. hogy történhetett valami előbb, ami később történt?

3. hogy történhetett meg valami, ami nem történt meg?

4. hogy lehet egy postaláda időkapu?

5. hogy halhat meg valaki, aki él?

6. hogy varázsolódott a ház elé a fa?

7. a luxuslakás mellé miért jár a lepattant autó?

8. mi történik a kutyával?

Mindenestre a férjem legnagyobb megdöbbenésére a film második felét végig bőgtem, pedig egyáltalán nem is értettem, hogy hol vagyok éppen a cselekményben. Valóban csak feltételes reflex a könnyezés. De nem csalódtam, annak ellenére, hogy megnéztem olyan filmet, aminek a címében nem szerepel a 'szerelem' szó.

Mindenesetre, annyit elmondhatok: a szerelem mindent legyőz, bár ezt már eddig is tudtuk…

Nincsenek megjegyzések: