2008. január 3., csütörtök

Hó, hó, hóhahó…

Pro: Havazott. Con: Havazott.

Con: Porhó, nem lehet hóembert építeni. Pro: Hócsatázni lehet.

Pro: Pepe imád csatázni. Hócsatázni is. Con: A bátyám farmerbe jön játszani vele. Mit gondolt??? Pro: Vizes farmerben is fel tudja húzni a gyerekeimet a domb tetejére…

Pro: Végre láthatnak a gyerekek havat. Con: Vízhatlan nadrágba kell öltöztetni őket. Mire az utolsót is felöltöztetem és kiengedem a kertbe, az első már jön is be, hogy fázik, és különben is pisilnie kell. Levetkőztetem. WC-re megy. Majd meggondolja magát: Mégis visszamegy a kertbe. Újra felöltöztetem. Kimegy. A második jön be, hogy fázik a keze. Kesztyűt nem akar húzni. Nem tudjuk az ellentmondás feloldani.

Pro: A férjem sportol újra. Con: Igaz, ez csak hólapátolás. Con2: Míg a havat takarítja, nekem kell a gyerekeknek vacsorát készíteni.

Pro: Tudnak a gyerekek szánkózni. Con: Nekünk kell szánkózni vinni őket. Pro: Én is szánkózhatok. Con: Izomlázam van a szánkózástól. Hogy lehet ez?

Pro: Imádnak a gyerekek szánkózni. Con: A szánkónk kétszemélyes. Amikor utoljára megszámoltam még három gyerekünk volt. Persze mindenki egyszerre akar felülni rá. Szánkózás helyett hisztizünk. Főleg én, hogy miért is hisztiznek a gyerekek, amikor szánkózhatnának…

Nincsenek megjegyzések: