2008. január 1., kedd

Újévi fogadalmaim, a la Adrian Mole [nem találom azokat a kis vesszőket, vagy miket…]

Két éve egy nagyobb társasággal szilvesztereztünk, mi voltunk egyedül kétgyerekesek, a többi családban még csak egy-egy gyerek volt. Éjfél után, ahogy a Himnusz alatt elmerengtem, egy egygyerekes anyuka megkérdezte: Ilyenkor melyik gyerekére gondol az ember? Őszintén kibukott belőlem a válasz: „Nem tudom, mert én éppen azt határoztam el, hogy lefogyok 12 kilót”. Idén sem volt másképp. [Nem lett az akkori fogadalmamból semmi, mert 2005 februárjában, legnagyobb örömömre újra terhes lettem…]

További hűhó helyett, íme az idei listám:

1. Lefogyok 12 10 6 kilót januárban az év során.

2. Több hónapi szorongás után végre kihúzatom azt a bölcsességfogamat, amire Kizman Róbert ajánlatot tett.

3. Több évi szorongás után csináltatok magamnak egy új pár szemüveget.

4. Türelmes leszek a gyerekeimmel és a férjemmel is. [Azt hiszem a férjem elájult. Nincs még egy órája sem, hogy kiosztottam, hogy lassan viszi a gyerekeket szánkózni…]

5. Nem leszek többet hipochonder.

6. Elmegyek tetőtől-talpig kivizsgáltatni magamat, hogy nincs-e valami halálos betegségem. Bocs, elfelejtkeztem, hogy mától semmi bajom sincsen…

7. Kevesebbet fogok olvasni és Internet-ezni és többet rádiózni tévézni törődni a családommal.

8. Feladataimat szorgalmasan és panaszkodás nélkül ellátom. [Lehet, hogy ez túl durva lesz, nem is tudom, hogy miről fogok a férjemmel beszélgetni, ha letiltom magamat a panaszkodásról…]

1 megjegyzés:

Kata írta...

Tavaly én is blogoltam arról, hogy miket fogadtam meg ... a khm, x kiló ( jóval több, mint Nálad ) elveszítése nálam is szerepelt, de valahogy nem sikerült megcsinálni, majd talán idén ... A türelem, szorgalom, elégedettség szavak is benne voltak a sorban, ilyen - olyan összefüggésben, azt hiszem, van még merre fejlődni :S
Ui.: Ja, én pl. befejezem a nyilvános blogolást is, mert túl sok időt vesz el minden mástól, pedig ez nagyon fontos nekem ... nesze neked, itt is panaszkodom :) Bocs!