2007. november 19., hétfő

A hétvégém képekben

Voltunk itt:


Miért is? Mert az útikönyv szerint a faluban van egy Széchenyi Zsigmond emlékszoba. Péntek délben persze zárva volt a faluház. De a helybéliek szerint nem vesztettünk semmit, mert csak három régi fénykép van az emlékszobába. Egyáltalán nem érdekes. Hm.

Itt szálltunk meg. Illetve a szállodának a képen nem látható szocreál szárnyában. Hm.


Voltunk itt. Hogy nem ismeritek meg? Naschmarkt Bécsben.


Bűvös Szakács javaslatára itt költöttük el a szülinapi ebédemet:


Báránysültet ettem. Gondolom mindenki akarja látni. Szerencsétek van, mert A. lefényképezte:



De valószínű, hogy azért állt meg a Föld egy pillanatra szombaton, mert 12 év után először marhahúst ettem. Mit mondjak? Nem bántam meg. Őrült finom volt.



Itt vettünk Valinak (és magunknak) mini macarone-t, illetve itt valahogy máshogy hívják. A jó hír, hogy darabja „csak” 70 cent, a rossz viszont az, hogy nem olyan jó, mint, amit Vali Párizsból hozott.



Voltunk itt, hogy megnézzük a Radnai-gyűjteményt. Csak mi voltunk a múzeumban, de a férjem állította, hogy nem az én kedvemért nyitatta ki…


Utolsó napirendi pontként a férjem elvitt Lébénybe (megelégelte, hogy ahányszor az M1-esen Bécs felé megyünk, nyávogok, hogy térjünk le egy pillanatra), hogy a megnézhessem a XIII. században épült templomot. (Régebbi, mint a Jáki.) A templom persze vasárnap zárva volt. Hm. Egy álom Magyarországon turistáskodni!


Persze egész hétvégén csak arra tudtam gondolni, hogy 30-mennyi? Nem mintha nosztalgikusan gondolnék vissza ifjúságom éveire, mert akkor sem voltam szebb, vagy soványabb, sőt még több hajam sem volt. De akkor is! És, hogy szokásos pesszimizmusomat is elővegyem, nyilván ennél csak rosszabb lesz…

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

...akkor elvesztem a számokkal
...most akkor vajh a 81-es. születés a 8+4+nemtommennyi iskola vagy ez 30valamennyi?
...de hát én azt hittem, te mindig igazat írsz!